    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pytanie do elktryków- długość przewodu
    Date: Mon, 23 Nov 2009 23:09:05 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d3e.0000002c.4b0b007f@newsgate.onet.pl...

    > Właśnie udowodniłeś że jesteś nadętym bufonem. Ćwokiem co wie wszystko, no
    > możne
    > z wyjątkiem tego który przepis zabrania używania oddzielnych różnicówek na
    > oddzielnych liniach. Z rzeczy które w zyciu zrobiłem znalazło by się wiele
    > takich co jak bym Ci wytłumaczył jak zrobić i nauczył. To też byś nie
    > zrobił.
    > Lepiej Ci.

    Hola hola chłopcze, po pierwsze nie tym tonem.
    Po drugie ja nie napisałem, że prawo zabrania montowania oddzielnych
    różnicówek na każdym obwodzie, lecz napisałem, że nie nakazuje montowania
    oddzielnych różnicówek na każdym obwodzie tak jak Ty to wmawiałeś. Zauważasz
    tę subtelną różnicę ?
    Jeszcze raz powtarzam. Nie ma żadnego zapisu prawnego, który nakazuje
    montowanie oddzielnych różnicówek na każdym obwodzie. Twierdzenie przez
    Ciebie, że jest obowiązek montowania oddzielnych różnicówek na każdym
    obwodzie jest wyssaną przez Ciebie z palucha bujdą. Jest oczywiście
    obowiązek montowania różnicówek w budynkach, ale nie ma obowiązku montowania
    oddzielnych na każdy obwód, wystarczy, ze będzie jedna na cały dom. Tyle, że
    montowanie jednej różnicówki jest mało praktyczne i z tego powodu powinno
    się zamontować ich więcej. Oczywiście jeżeli Cię stać i masz takie życzenie
    to nawet każde gniazdo czy punkt oświetlenia możesz zabezpieczyć oddzielną
    róznicówką. Na to prawo zezwala.