    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 15:49:34 +0200

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeżeli nie stać cię na ogrzewanie pozostałych 200m2 to co powiesz jak ci
    > podatek katastralny od całości pojadą?

    Skąd to przypuszczenie, że mnie nie stać? Dlatego, że pomyślałem i nie będę
    bez sensu ogrzewał nieużywanych w danej chwili pomieszczeń?
    Ależ mnie stać, tylko po co? Po co mam ciągle ogrzewać siłownię, jak z niej
    korzystam kilka razy w tygodniu? albo pokój gościnny używany tylko w
    weekendy?

    > Nie trzeba było wybudować mniejszej chaty?

    Dlaczego? A gdzie bym wtedy umieścił np. siłownię.

    > No w sumie twoja sprawa ale ja myślałem właśnie takimi kategoriami
    > stawiając dom, oraz tym że kiedyś dzieci się wyprowadzą.

    Ja wiem, że się kiedyś wyprowadzą i dlatego ich pokoje zajmują tylko
    kilkanaście procent pow. domu jakoś je kiedyś zagospodaruję :-)

    > Co... pozakręcasz grzejniki w następnych pokojach?

    Czemu nie? Światło też mam palić we wszystkich pomieszczeniach nawet tych w
    których aktualnie nie przebywam?

    > Ja nie chcę z tego powodu sprzedawać domu że jest za duży. Dom to jedno
    > ale też okolica to nie łatwo znaleźć takie miejsce w którym byś chciał
    > mieszkać.

    Prawda :-)

    Ale ja i tak zakładam, że ten dom nie jest na zawsze. Na emeryturę to bym
    chciał parterówkę z wielkim ogrodem. No i nie tak blisko miasta, bo ani do
    pracy, ani do szkoły nie będę musiał codziennie jeździć :-)
    Pozdrawiam
    Ergie