  • 1. Data: 2011-01-30 15:16:37
    Temat: siatka zabezpieczająca rynny
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    dla zainteresowanych... czarna siatka z pcv, długość 6 m, ze
    spinaczami do zamocowania na rynnę, promocja w Biedronce, cena 1 PLN/
    szt.!!!, byłem... nabyłem... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-01-30 15:35:50
    Temat: Re: siatka zabezpieczająca rynny
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sty, 16:16, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > dla zainteresowanych... czarna siatka z pcv, długość 6 m, ze
    > spinaczami do zamocowania na rynnę, promocja w Biedronce, cena 1 PLN/
    > szt.!!!, byłem... nabyłem... :-)

    Hehe moja tesciowa mi to pare dni temu kupila - 6 czy 7 paczek chyba
    ostatnich ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-30 15:49:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 16:16, s_13 pisze:
    > dla zainteresowanych... czarna siatka z pcv, długość 6 m, ze
    > spinaczami do zamocowania na rynnę, promocja w Biedronce, cena 1 PLN/
    > szt.!!!, byłem... nabyłem... :-)

    Uhm... A przed czym ona tę rynnę ma zabezpieczać?

  • 4. Data: 2011-01-30 16:23:45
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Uhm... A przed czym ona tę rynnę ma zabezpieczać?

    Nie mam pojęcia, ale wyobrażam sobie, że mogłoby to być
    coś, co np. zapobiegnie zaleganiu liści w rynnie ? ...
    ...tylko ciekawe jakich rozmiarów to ma "oczka" i czy samo
    się nie "zapcha" - o ile to w ogole do tego służy, bo to
    tylko taka moja koncepcja ;)

  • 5. Data: 2011-01-30 18:16:35
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    EEE, to nabyłeś już w hiperpromocji. Kosztowało to jeszcze niedawno prawie
    18zł. Ja łyknąłem 12 paczek po 3,50 czy jakoś tak. Siatka spoko, oczka dosyć
    drobne, klamerki itp. Ja mam linię lasu zaraz obok z liściastymi i iglastymi. I
    te drugie mnie martwią bo siatka może się wtedy faktycznie zatkać. no i na zimę
    chyba trzeba toto zdjąć bo inaczej śnieg może ta za nas zrobić.

  • 6. Data: 2011-01-30 19:52:28
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ja mam lini lasu zaraz obok z li ciastymi i iglastymi. I
    > te drugie mnie martwi bo siatka mo e si wtedy faktycznie zatka . no i na zim
    > chyba trzeba toto zdj bo inaczej nieg mo e ta za nas zrobi .

    ja tam jak założę, to zdejmować nie będę, jak się nie sprawdzi i
    zamiast prostego czyszczenia rynien wężem na wodę, będę musiał skubać
    pęsetą syfy z oczek siatki, to po prostu wywalę, całość kosztowała
    mnie 5 PLN, więc płakać nie będę...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2011-01-30 21:36:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aleksander wrote:

> [...]
    > ...tylko ciekawe jakich rozmiarów to ma "oczka" i czy samo
    > się nie "zapcha" - o ile to w ogole do tego służy, bo to

    po pół roku zdemontowałem... jak mi zaczeły roślinki w rynnach wyrastać :)

  • 8. Data: 2011-01-30 21:47:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 22:36, Marek Dyjor pisze:

    > po pół roku zdemontowałem... jak mi zaczeły roślinki w rynnach wyrastać :)

    Aaa, siatka do upraw hydroponicznych w rynnach? ;->

  • 9. Data: 2011-01-31 09:16:33
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Aaa, siatka do upraw hydroponicznych w rynnach? ;->

    taki ekologiczny dach...
    ja zasadzę tam pomidory... :-)

    pozdrawiam
    s_13