  • Data: 2017-07-17 10:58:55
    Temat: Re: strop wylany :-)
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czemu nie widać oryginalnego posta a same odpowiedzi...

    Nie ma sie w sumie czym chwalić bo idealny nie wyszedł...
    Pomocnik majstra zapytał mnie co to jest jak łate przywiozłem...
    NIe umiał nią "jeździć" dawał za duże obroty i mu się topiła...
    Sam majster lał za dużo i potem trzeba było rozgarniać.
    Mówiliśmy mu i gościu od pompy też mówił ze lejemy wpierw belki a ten swoje i lał po
    całości...

    Nad garazem jest troche nie dolane (ok 2cm) i bajoro się robi.

    Jeden szalunek na oknem puścił i byo przerwa 20m na zaszałowanie bo ok 0,5m3 pitło na
    dół...

    Rysy występują tylko w jednej okolicy - tam był lany beton z 2 gruchy.
    Nie są za duże ale są - ta jedna największa ma troche mniej niż 1mm grubości i jest
    długa na około 25cm - drucik do niej wchodził na 4-5cm (strop na 15) - w tym miejsca
    nie ma w ogole zbrojenia górnego (tak było w projekcie).

    Gdzie nie gdzie widać żebra bo górna siatka była za lużna wg mnie i po przejściu po
    niej poszła do góry...

    Ogolnie majster tak lał ze strop miał mieć 15cm a ma nawet 17-18 bo widze to po
    rurach które dawałem na przepusty do WM. I tym samy na strop miało iść 36-37m3 a
    poszło 43...

    Gdybym ja nie robił z ojcem i 2 jego kolegami to firma by zajebiści ten strop
    zrobiła.... Pożegnaliśmy się w nie najlepszych nastrojach.

    Stresu kupa, 2 nocki zarwane na lanie i dupa. Z płytą fundamentową było o wiele
    lepiej - gęsty beton, ani jednej rysy.

    Strop ma 207m miał mieć 15cm... + belki były do lania.

    Fotki:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIbGZPRU
    10cGotOXM

    Mam nadzieje, ze nic sie nie zawali...