eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie! uwaga na umowy z PGE, jeden podpis "umowy na elektryka" kosztuje 180zł › Re: ! uwaga na umowy z PGE, jeden podpis "umowy na elektryka" kosztuje 180zł
  • Data: 2019-04-23 16:38:24
    Temat: Re: ! uwaga na umowy z PGE, jeden podpis "umowy na elektryka" kosztuje 180zł
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-23 o 14:16, quent pisze:

    > Identycznie bywało dawniej gdy TPSA nie miała konkurencji w PL -
    > wieczny wkurw był wtedy na nich.

    Ale wkurw był na jakość usług czy na naciąganie w umowach, że o
    okradaniu już nie wspomnę? Bo że jakość bywała różna w różnych
    miejscach, to jedno. Ale mam jeszcze egzemplarz mojej umowy z TPSA, z
    roku gdzieś 1999 i raz, że ona cała mieści się na kartce A4, ma jakieś 8
    paragrafów a napisana jest czcionką 12/14pkt. Nie ma w niej żadnych
    ukrytych regulaminów czy "promocji", a jedyny przywołany, zewnętrzny
    akt, to Kodeks Cywilny.