  • Data: 2015-01-13 00:25:50
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 00:21:38 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    ekogroszek. Kupują węgiel w markecie, czyli według niektórych największe gówno. Nie
    mają w tej kamienicy żadnych problemów z ogrzewaniem, piecem itp. Różnica pomiędzy
    ich kotłem a kotłem z domku jest moc. Oni maja piec 150kW. Nie pierwszy raz spotkałem
    się z tym że im kocioł ma większą moc tym jest bardziej tolerancyjny co do jakości
    węgla.
    > Mieszkałem kiedyś w bloku gdzie było jakieś 60 mieszkań, wymiennik
    > ciepła do C.O. miał coś około 200-250 kW. Spokojnie wystarczał na
    > ogrzanie całego budynku a tu ktoś montuje 150 kW do pojedynczego mieszkania?
    > Duże, ciężkie to musi być i mieć zajebiście dużą bezwładność.

    Na całą kamienicę jest ten kocioł 150kW.