  • 1. Data: 2015-01-11 16:59:30
    Temat: węgiel stanieje.
    Od: k...@g...com

    Górnicy zerwali negocjacje. Będzie strajk. Nie będą wydobywać węgla i nie trzeba
    będzie dopłacać z budżetu do każdej tony. Mnie to pasuje. Na pewno nie poprę górników
    bo oni nie stanęli w obronie łódzkich prządek i szwaczek.

  • 2. Data: 2015-01-11 20:50:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    Bo szwaczki sztylów nie miały http://m.youtube.com/watch?v=yo4QhbUF7wM

  • 3. Data: 2015-01-11 21:19:45
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 16:59, k...@g...com pisze:
> [...]
    będzie dopłacać z budżetu do każdej tony. Mnie to pasuje. Na pewno nie poprę górników
    bo oni nie stanęli w obronie łódzkich prządek i szwaczek.

    Smutna prawda, każdy widzi swój czubek nosa.
    Z drugiej strony trudno wymagać od ludzi, którzy robią naprawdę czarną
    robotę (nie mam na myśli tylko górników), żeby widzieli perspektywicznie
    w skali całego kraju.
    Szkoda mi tych ludzi, oni są najbardziej pokrzywdzeni i jednocześnie
    najbardziej manipulowani.

  • 4. Data: 2015-01-11 22:00:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 16:59:31 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    będzie dopłacać z budżetu do każdej tony. Mnie to pasuje. Na pewno nie poprę górników
    bo oni nie stanęli w obronie łódzkich prządek i szwaczek.

    Zauwazyles, co mowili, ze tona wegla kosztuje 65 $...?

    To , jak ja place 400 $ za tone, to kto podpiuerdala te roznice ?
    Jakos o tym nikt nie mowi...

  • 5. Data: 2015-01-11 22:05:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 21:19:45 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > w skali całego kraju.
    > Szkoda mi tych ludzi, oni są najbardziej pokrzywdzeni i jednocześnie

    Widziałem w telewizji jak darł ryja jeden ze związkowców. Informuję i oświadczam że
    jest on idiotą. Po jego darciu ryja na pewno zamkną jakieś kopalnie. I hanysy chuja
    zrobią. Inny palant że albo do wygranej albo do śmierci będą pod ziemią siedzieli.
    Pies ich jebał i te małe pieski. Jak im się wydaje że są do czegoś potrzebni to w
    końcu ktoś musi im powiedzieć ze są zbędni. Tańszy węgiel jest wszędzie dookoła. jak
    tak kochają ferowanie to niech zrobią spółki pracownicze. Niech wezmą kredyty i na
    własny rachunek niech fedrują.

  • 6. Data: 2015-01-11 22:10:19
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 22:00:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    >

    > Zauwazyles, co mowili, ze tona wegla kosztuje 65 $...?
    >
    > To , jak ja place 400 $ za tone, to kto podpiuerdala te roznice ?

    Tyle to kosztuje na giełdzie. Giełda towarowa to taki nocny sklep monopolowy. Pewno
    przy długoterminowych umowach cena jest sporo niższa niż na giełdzie.

  • 7. Data: 2015-01-11 22:17:53
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 22:10:20 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    przy długoterminowych umowach cena jest sporo niższa niż na giełdzie.

    Pieprzysz Kogutek.
    Kupowalem po 860zl/tone, to byl taki szajs, ze nie chcialo sie palic.
    Jak sie wkurzylem, to kupilem ekogroszek antracytowy po 1000zl/tone.
    Zreszta inne gatunki dobrego ekogroszku tez nie byly duzo tansze ( wszystko ponad
    920/tone)

  • 8. Data: 2015-01-11 22:22:14
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 22:05, k...@g...com pisze:
> [...]
    tak kochają ferowanie to niech zrobią spółki pracownicze. Niech wezmą kredyty i na

    Ja bym tak sprywatyzował, w prawdziwym znaczeniu tego słowa.
    Wypierdzielił całą otoczkę w kosmos i węgiel od razu byłby w normalnej
    cenie, a ludzie mieliby pracę i nie musieliby strajkować.
    Póki co palę owsem za 400/tona i mam w dupie ich węgiel. Nie kurzy się,
    czysto, i sąsiad zadowolony, i jeszcze mi workuje i przywozi.

  • 9. Data: 2015-01-11 22:39:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 22:17:54 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Zreszta inne gatunki dobrego ekogroszku tez nie byly duzo tansze ( wszystko ponad

    Nieuczciwych ludzi jest do opory. Zrobili Cie w chuja. Na podstawie jednego przypadku
    nie można wydawać opinii że każdy węgiel jest chujowy a tylko taki antracytowy nie. Z
    tym antracytowym też Cie w chuja zrobili bo w Polsce nie ma żadnej kopalni w której
    wydobywa się antracyt.

  • 10. Data: 2015-01-11 22:42:03
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 22:22:14 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > Póki co palę owsem za 400/tona i mam w dupie ich węgiel. Nie kurzy się,
    > czysto, i sąsiad zadowolony, i jeszcze mi workuje i przywozi.

    Jak prywatne to sobie mogą ekspertów z Marsa zatrudnić i płacić im brylantami.