  • 1. Data: 2015-01-08 17:57:13
    Temat: Jaka sprezarka ????
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
    malowaniu

    Która byscie wybrali z tych:

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-6l-7element-i4934734069.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-zestaw-i4947290782.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

    A moze jakas inna ???

  • 2. Data: 2015-01-08 18:18:40
    Temat: Re: Jaka sprezarka ????
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-08 17:57, Xen wrote:
    > A moze jakas inna ???

    Olejowa, duża 24l, kupisz nawet taniej. Może więcej zabawy w odolejanie
    jak naprawdę musisz (a nie musisz), ale szansa na uszkodzenie mniejsza.
    Ponadto co malować? Na normalny pistolet to takie pizdryki są za słabe.
    Być może do areografu by wystarczyła. Mój średniej wielkości 24l jest za
    mały na pistolet do pracy ciągłej.

  • 3. Data: 2015-01-08 19:17:21
    Od: Xen <x...@n...pl>

    głownie mi chodzi do pompowania itp i wolałbym bezolejowa

  • 4. Data: 2015-01-08 19:26:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-08 19:17, Xen wrote:
    > głownie mi chodzi do pompowania itp i wolałbym bezolejowa

    Pompowanie można zrobić małą. Malowanie nie. Bezolejowe łatwo zatrzeć,
    nie jest mozliwa żadna naprawa więc ryzyko wieksze. Olej można częsciowo
    usuwać, wiec nie jest to wielki problem używac olejowej. Ponadto w mojej
    nie ma śladu żużycia oleju. Od kilku lat poziom bez zmian. Przypuszczam
    więc że to co dmucha olejem to nic. Ale też niewiele robi - dopompuje
    koła, przedmucha to i owo, raz na jakiś czas pomaluje coś bejcą itd.

  • 5. Data: 2015-01-08 19:54:34
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 17:57:18 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
> [...]

    Żadną bo to tandeta. Nie kupuje się bezolejowych jak ma pracować dłużej niż ma
    gwarancję.

  • 6. Data: 2015-01-08 22:17:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Ponadto co malować? Na normalny pistolet to takie pizdryki są za słabe.
    > Być może do areografu by wystarczyła. Mój średniej wielkości 24l jest za

    Dobrze że mój komperesor o tym niewie. Maluje nim bez problemu, znaczy
    lakierem, farbą, a od 2 tygodni natryskuje tynki maszynowe. Dzisiaj
    pryskałem gładzią.....

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-01-08 22:32:42
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 17:57:18 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
> [...]

    Min 400 L/min - wtedy mozesz pracowac z roznymi pistoletami.

  • 8. Data: 2015-01-08 22:42:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-08 o 17:57, Xen pisze:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
    > malowaniu
    >
    > Która byscie wybrali z tych:

    Do pompowania kol jakakolwiek. Do materaca tez o ile masz czas wypic
    kawe w trakcie. Do czyszczenia powierzchni i malowania zadna z nich.
    Powietrze zasysane 55 litrow/min to bardzo malo.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2015-01-09 08:09:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Min 400 L/min - wtedy mozesz pracowac z roznymi pistoletami.

    wszystko zależy co i jak i czym malujesz. Zazwyczaj doradzają osoby
    które malują profesjonalnie, ale jakby facet chciał malować auta, to by
    się raczej na grupie nie pytał, a napewno nie zakładał ze malarnie
    wyposaży za 500zł.
    ja maluję, czasami w celach zarobkowych, takim czymś:
    http://allegro.pl/pistolet-lakierniczy-0-5-mm-f-2-do
    -malowania-i4962871501.html
    i kompresor spokojnie daje radę. z duuużym zapasem. Auta ładnie się
    takim czymś nie zrobi, ale wszystko na co wystarczy setka lakieru - już
    tak. Podobnie jest z pistoletem do tynkowania:
    http://allegro.pl/pistolet-do-tynkowania-i-malowania
    -z-metalowym-zaw-i4887116925.html
    Tu problemem staje się wąż o którym nikt nie wspomina. na krótkim grubym
    wężu nawet to "maluje", na dwóch pomarańczowych spiralnych wężach, tylko
    rzyga tynkiem.

    ToMasz

  • 10. Data: 2015-01-09 09:24:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-01-09 08:09, ToMasz wrote:
> [...]
    > Tu problemem staje się wąż o którym nikt nie wspomina. na krótkim grubym
    > wężu nawet to "maluje", na dwóch pomarańczowych spiralnych wężach, tylko

    Jakie tynki masz na myśli?
    Mam kompresor 24L Metabo - czy czymś takim mogę sobie sam
    położyć/natrysnąć tynk na elewacji ze styro?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info