  • 1. Data: 2015-01-06 20:41:18
    Temat: Dla Mańka który smartfony pokochał niedawno i Adama który kocha(smanrtfony oczywiście) od dawna?
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://gadzetomania.pl/10223,zamknij-dom-smartfonem-
    zamek-do-drzwi-prawdziwego-gadzeciarza-wideo

  • 2. Data: 2015-01-06 21:25:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-06 o 20:41, Kris pisze:
    > http://gadzetomania.pl/10223,zamknij-dom-smartfonem-
    zamek-do-drzwi-prawdziwego-gadzeciarza-wideo

    Nawet ciekawe. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2015-01-07 07:19:32
    Temat: Re: Dla Manka który smartfony pokochal niedawno i Adama który kocha(smanrtfony oczywiscie) od dawna??
    Od: "uzytkownik" <p...@w...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:
    > http://gadzetomania.pl/10223,zamknij-dom-smartfonem-
    zamek-do-drzwi-prawdziwego-gadzeciarza-wideo

    A ty co, skrzynke prywatna sobie zrobiles?
    Spadaj i nie zasmiecaj grupy twoimi duperelami.
    Krotkie spodenki, ogolic i do przedszkola.

  • 4. Data: 2015-01-07 11:54:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:41:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://gadzetomania.pl/10223,zamknij-dom-smartfonem-
    zamek-do-drzwi-prawdziwego-gadzeciarza-wideo

    Szybciej przykleic cienka naklejke RFID na obudowe telefonu i taki tez zamek
    zastosowac (pewnie duzo tanszy). Poki co takie rozwiazanie mam na furtke i
    sprawdza sie znakomicie (tuz obok zwyklego kodu :) Nie trzeba odpalac apki,
    a w zimie przy -20st moze miec to znaczenie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-01-07 12:27:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 11:54:05 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > sprawdza sie znakomicie (tuz obok zwyklego kodu :) Nie trzeba odpalac apki,
    > a w zimie przy -20st moze miec to znaczenie :-)
    Mam podobnie- za kilkadziesiąt zł kupiłem domofon z RFID i przy kluczach mam
    breloczek który otwiera furtkę. W sumie kluczy nie zawsze nosze a telefon zawsze to
    może i faktycznie pomyślę o jakiejś naklejce na fon.
    http://allegro.pl/adp-41a3-domofon-eura-z-czytnikiem
    -kart-mdqd-i4913012998.html
    O cos takiego mam, tylko że poniżej stówy chyba płaciłem ale to było w 2010 bodajże
    roku. Do dzisiaj działa bez problemów

  • 6. Data: 2015-01-07 12:28:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 07:19:31 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > A ty co, skrzynke prywatna sobie zrobiles?
    > Spadaj i nie zasmiecaj grupy twoimi duperelami.
    > Krotkie spodenki, ogolic i do przedszkola.

    Wyluzuj. Co się tak spinasz. O co Tobie człowieku chodzi?

  • 7. Data: 2015-01-07 17:33:18
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2015-01-07 o 11:54, Adam pisze:
> [...]
    > sprawdza sie znakomicie (tuz obok zwyklego kodu :) Nie trzeba odpalac apki,
    > a w zimie przy -20st moze miec to znaczenie :-)

    Z ciekawości -sprawdzałeś to z naklejką?
    U mnie okazało się, że po naklejeniu na telefon czytnik nie jest w
    stanie odczytać jej. Na czymkolwiek innym (niemetalowym) działa bez
    zastrzeżeń

    CezaryT