  • 91. Data: 2015-01-15 10:57:29
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-15 o 10:50, Adam pisze:

    > Uklad to wlasnie wzajemne "zwalczanie sie" pis i po. Oni po cichu pewnie wodke
    > w sejmowym hotelu chleja i sie z nas wszystkich smieja. W cudzyslowiu napisalem,
    > bo to przeciez im chodzi o to zeby nie glosowac "za", a "przeciw", wywolujac
    > sztuczna nienawisc miedzy partiami. A tak naprawde to wszystko te same
    > zlodziejskie geby. No kaczor to jeszcze na dodatek frustrat. Co taki facet
    > ktory cale swoje dorosle zycie spedzil wsrod oszustow, zlodziei i swojego kota
    > moze dobrego dla kraju zrobic? :-)

    Pewnie tyle samo co Tusk. :-)
    Kaczor z pozoru wydaje sie chociaz uczciwszy od Tuska. Wychodzi teraz co
    naobiecywal gornikom, barburke wyprawil i spier..lil. :-) A tam
    Brytyjski parlamentarzysta powiedzial mu prawde. :-)

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2015-01-15 11:06:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 stycznia 2015 10:57:26 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pewnie tyle samo co Tusk. :-)

    Absolutnie nie chce wyjsc na obronce tuska bo tego idioty nie toleruje (choc
    w 2007 na niego glosowalem...) ale tusk przynajmniej ma normalna rodzine i
    jakies zwyczajne relacje. Gra w noge, spiewal w szansie na sukces :D Taki
    troche swoj chlop. A jak wyglada zycie kaczora?:) Smieszny maly chlopek
    z mama i kotem cale zycie spedzil na politykowaniu wiec na starosc mu
    odbija. Jezeli pis to nie jest partia szalencow dla Budynia to zyjemy w
    cyrku :-)

    > Kaczor z pozoru wydaje sie chociaz uczciwszy od Tuska. Wychodzi teraz co
    > naobiecywal gornikom, barburke wyprawil i spier..lil. :-) A tam
    > Brytyjski parlamentarzysta powiedzial mu prawde. :-)

    I kaczor i tusk jezeli chodzi o sama polityke to przeciez jeden jezyk i
    jedno socjalistyczne ugrupowanie. Nie widze miedzy nimi roznic - oni sami
    graja jak wybitni aktorzy zeby wydawalo sie, ze miedzy nimi sa jakies roznice,
    bo jakby do ludzi doszlo ze to jest jedna cholota i nie ma znaczenia dla
    naszego kraju czy wygra pis czy po (bo bedzie dalej tak samo zle) to by
    na nich nie glosowali :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2015-01-15 11:25:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Pewnie tyle samo co Tusk. :-)
    > Kaczor z pozoru wydaje sie chociaz uczciwszy od Tuska

    a wystarczy popatrzyć na to co robił a nie co mówi.
    Albo zapytać o fundację prasową Solidarności czy Srebrą sp. z o.o,

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2015-01-15 11:30:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Smieszny maly chlopek z mama i kotem cale zycie spedzil na politykowaniu
    >wiec na starosc mu
    >odbija. Jezeli pis to nie jest partia szalencow dla Budynia to zyjemy w
    >cyrku :-)

    owszem, w cyrku żyjemy, tu sie specjalnie nie kłócę :) Ale zobacz ze aby
    wyprec kaczora to musisz użyc jakis dupereli ze ma kota. Nic powaznego na
    niego nie ma?

    >bo jakby do ludzi doszlo ze to jest jedna cholota i nie ma znaczenia dla
    >naszego kraju czy wygra pis czy po (bo bedzie dalej tak samo zle) to by

    prawdopodobnie masz racje. Różnica jest taka ze PO na 100% dla polski nic
    dobrego nie zrobi, a PIS zapewne nie da rady nawet jesli by chciał... Ale
    nikt inny nie wchodzi w gre.

    b.

  • 95. Data: 2015-01-15 13:07:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-15 o 11:06, Adam pisze:

> [...]
    > z mama i kotem cale zycie spedzil na politykowaniu wiec na starosc mu
    > odbija. Jezeli pis to nie jest partia szalencow dla Budynia to zyjemy w

    Mi generalnie wszystko jedno kto jak chce zyc. Tusk uprawia marketing
    ktory do Ciebie trafia, a przeciez powinien byc bez znaczenia. Nie
    oczekujemy od polityka spiewania w Szansie na Sukces, czy grania w gale.
    Dla mnie to on moze wygladac jak Shrek i mieszkac na wiezy, byle by
    robil co do niego nalezy. Z tego samego powodu wisi mi z kim Korwin ma
    dzieci.

> [...]
    > bo jakby do ludzi doszlo ze to jest jedna cholota i nie ma znaczenia dla
    > naszego kraju czy wygra pis czy po (bo bedzie dalej tak samo zle) to by

    Ja juz dawno stracilem nadzieje na zmiane.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2015-01-15 13:12:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-15 o 11:25, masti pisze:

    > a wystarczy popatrzyć na to co robił a nie co mówi.
    > Albo zapytać o fundację prasową Solidarności czy Srebrą sp. z o.o,

    Ja nikogo nie bronie. Dla mnie wybor jednego czy drugiego to ten sam
    mierny potencjal. Ale jak sie pooglada to co Tusek mowil przed wyborami
    i w trakcie rzadzenia. Ile to obiecywal i zapewnial to okazuje sie, ze
    to jest diabel o wizerunkowej twarzy aniola.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2015-01-15 21:20:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-15 o 11:30, Budyń pisze:
> [...]
    >
    > owszem, w cyrku żyjemy, tu sie specjalnie nie kłócę :) Ale zobacz ze aby
    > wyprec kaczora to musisz użyc jakis dupereli ze ma kota. Nic powaznego
    Jest, jak wygrał to po to żeby mu palma odbiła i za dwa lata przegrał z
    kretesem, i do tej pory przegrywa, nawet jak wygra to przegrwa bo żadna
    inna partia nie chce z nim rządzić, to 1, a po drugie jak nastał kryzys
    to co Kaczor proponował? chciał nas jeszcze bardziej zadłużyć niż Tusk,
    dzisiaj po 6 latach mielibyśmy zamiast miliard długu co najmniej dwa,
    jak nie więcej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 98. Data: 2015-01-15 21:24:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-15 o 13:12, Maniek4 pisze:

> [...]
    > i w trakcie rzadzenia. Ile to obiecywal i zapewnial to okazuje sie, ze
    > to jest diabel o wizerunkowej twarzy aniola.
    Czyli co zostaje lewica :) tyle że ona za słaba żeby wygrać wybory, ale
    może coś w wyścigu na strażnika żyrandola namiesza, skoro Wałęsa mógł
    być to czemu Ona nie :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 99. Data: 2015-01-15 21:30:53
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-14 o 19:37, Budyń pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > dokładnie o takiej postawie wyborców marzy układ...
    Jasne, wg ciebie lewica będzie lepsza?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 100. Data: 2015-01-15 22:01:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Jasne, wg ciebie lewica będzie lepsza?

    mam do wyboru PO, PIS, PSL, korwina, sld albo nie glosowac, czyli pozwolic
    za mnie decydowac innym. Albo stad wyjechac.
    Po+psl znamy i wiemy co zrobi. Korwin jest nieskuteczny, glos zmarnowany.
    Zatem zaglosuje na pis wcale nie uwazajac tego za oczywistosc. Mniejsze zło,
    a i troche nadziei. Ale niewiele.

    b.