    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zabudowa bojlera i kolumny hydraulicznej
    Date: Tue, 4 May 2010 07:20:14 -0700 (PDT)

    On 4 Maj, 15:20, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:fc75ed6c-51a2-4f63-9728-29595845a601@
    d39g2000yqa.googlegroups.com...
    > On 4 Maj, 11:08, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:> Użytkownik "ptoki"
    <s...@g...com> napisał w
    y36g2000yqm.googlegroups.com...

    > To tez rozwazam. Biala plyta meblowa z tych cienszych jest niczego
    > sobie i nawet jakby spuchla to bym ja tanio i szybko wymienil. Ale
    > chcialbym jakis plastik bo to bardziej dlugowieczne jest i z woda sie
    > nie brata.
    >
    > A czemu płyta meblowa miala by napuchnąć?
    > Jak jest normalna wentylacja i brak wilgoci to nic sie nie będzie działo
    > złego

    Teoretycznie tak bedzie, W praktyce tez jest na to szansa.
    Aktualnie mam w lazience dosyc duzo takich podejrzanych mebli i
    wilgoci im nic nie robi.
    Ale nigdy nie wiadomo jak w nowej lazience sie bedzie chlapać. Niech
    bedzie pech i jedno miejsce takiej plyty bedzie non stop kropione woda
    i plyta sie pokrzywi bo bardziej lubi wode niz lubi schnąć.

    Troche optymistyczne jest to że obudowany bedzie bojler wiec raczej
    calosc bedzie ciepla.

    A! bo nie napisalem. Bojler jest nad wanną. Dół bojlera to jakieś 2m.
    Spód wanny bedzie jakies 10-15 cm nad podloga. Wiec "chlapliwość"
    układu bedzie spora. Kolumna hydrauliczna ma sie stykać z wanną. Więc
    dochodzi notoryczne moczenie bryzgami wody.

    Kolumne od biedy można oplytkować ale to polsrodek. Plastik by sprawe
    rozwiazal ale nie wiem gdzie kupić taki bialy niegruby...

    --
    Lukasz Sczygiel