    From: JanuszK <J...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: źle wykonana instalacja co
    Date: Tue, 04 Aug 2009 20:46:32 +0200

    Pablo Puertorican wrote:
    > Witam,
    >
    > W zeszłym roku sąsiad hydraulik założył mi instalacje pod piec 24kw - quadra
    > si. W sumie grzejników mamy na górze (chodzi tylko o górę domku) - raptem 6
    > szt - w tym dwa duże (140).
    >
    > Ponieważ nie mam tu jeszcze podłączonego gazu p.t. gaz ziemny,
    > zastosowaliśmy patent z 3 złączonymi szeregowo butlami 33 kg z propanem.
    >
    > W zimie zużycie butli sięgało 2-3 butli TYGODNIOWO przy dużych mrozach,
    > czyli miesięcznie wydawaliśmy na gaz np. 800 zł i więcej.
    >
    > Myślałem że to norma przy propanie, natomiast dzisiaj odwiedził mnie pan
> [...]
    No to już ci wszyscy wytłumaczyli co masz źle, weź sąsiada niech ci
    sprawdzi temp na kotle, ewentualnie sprawdzi kryzowanie czy nie masz
    tych największych grzejników skryzowanych i czy czujnik temp wyłącza
    kocioł i czy jest w środkowym pomieszczeniu kondygnazcji i czy grzejnik
    przy nim nie ma głowicy założonej (powinien być bez głowicy) a najlepiej
    bez grzejnika np korytarz, będzie wtedy brał średnią temp z pomieszczeń.

    --
    -----
    Pozdr