    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: _zuzycie pradu na moje co - pompa ciepla
    Date: Fri, 1 Mar 2013 11:37:17 +0100

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:5a90ea2e-f456-48dd-bfff-044dd53262ae@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 1 marca 2013 10:44:53 UTC+1 użytkownik AT napisał:
    > to też chyba daje całkiem przyzwoity wynik.

    trzeba jakos porównywac te same wielkosci. Zatem u mnie na
    cwu idzie rocznie 33kWh/m2 powierzchni
    gotowanie na gazie 11kWh/m2 powierzchni
    na C.O. 66kWh/m2
    a prąd 44 kWh/m2

    jak ktos chce sie porównywac to niech tak poda, pewnie najłatwiej podac CO,
    lub CO łącznie z CWU.

    ------------------------------
    1200kWh - poszło mi na samej grzałce przez 6 miesięcy
    więc od mojego wyniku za jedyne 700zł :) z t ym coś muszę zrobić

    ale więc
    Gotowanie ciężko na m2 bo na ceramicznej płycie mam i nie wiem ile sama
    płyta bierze

    cwu rocznie skoro latem poszło 1200kWh zakładam zima - 2400kWh - czyli na
    1m2 - 9,2kWh/m2
    Prąd rocznie płace sednio 170 zł licząc po 0.58zł - 3600kWh - 13kWh/m2
    C.O. idzie 16000kWh - to 61.5kWh/m2

    tylko skosy na piętrze nie liczę
    260m2 jest po posadzkach liczone.