    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Sruby z nietypowymi 'lbami'.
    Date: Sat, 1 May 2010 10:42:37 +0000 (UTC)

    Na razie chodzi o zabezpieczenie przeciw przypadkowym robotnikom wykańczającm
    lub remontującym mieszkania.
    Przeciętny właściciel lokalu nawet nie pyta ekipy o dowodziki, a później
    sąsiedzi mają szereg włamań do piwnic, z garaży kradną wszystkie węże
    pożarowe, a gaśnice trzeba trzymać pod kluczem w ochronie.
    Na przyszłość oczywiście zabezpieczenie także przeciw mniej lub bardziej
    zorganizowanej kradzieży.
    Strasznie mnie wkurza "wydrapywanie gwoździem" numeru budynku na panelu
    domofonu, praktykowane przez wielu instalatorów.
    Sport narodowy, gdy studiowałem wydrapywali do żywego mosiądzu nazwę uczelni
    na wszystkich bateriach łazienkowych ;-))

    -----

    > Podejrzewam że w przypadku zwykłego losia / dresa / wandala /
    pijanego_wykSZtałciucha raczej nie polega to na tym, że on chce coś odkręcić
    w jakims celu i przyjdzie z narzędziami.