  • Data: 2012-05-10 10:08:16
    Temat: Ukladanie glazury - podstawy
    Od: "Kraszan" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Google wyrzuca mi same reklamy firm, albo chomika...
    Szukam jakiegos podstawowego tutoriala nt ukladania glazury,
    a w zasadzie podstawowych zasad tzn. jak zaczac, gdzie wyznaczyc
    piony/poziomy, na co uwazac, jak rozplanowac plytki, czego
    unikac, jak planowac laczenia naroznikow...

    Mniemam, ze sa jakies zlote zasady - np. co zrobic w momencie,
    gdy przy pierwszym pomiarze, wychodzi, ze x plytek wejdzie w pionie
    idealnie bez przycinania - jak znam zycie i "prostosc" scian,
    bedzie trzeba docinac paski po 1,5cm... albo jak pogodzic
    plytki w narozniku - chyba dwie przycinane nie powinny sie tam spotkac...
    Albo jak sie zabrac do ukladania plytek ze sciananiem krawedzi?
    Mam ambitny plan nie uzywac ciercwalkow...
    Wie ktos o jakims pdf lub stronce gdzie to jest zebrane do kupy?

    Pozdrawiam
    Kraszan