  • 1. Data: 2010-02-19 22:08:52
    Temat: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Tak jak w temacie.
    Zaczęły sie roztopy śniegu i zza skosów spuściłem wiadro wody robiąc tam
    dziurę gwoździem. Tak siknęło jakby ktoś tam stał i sikał. W miejscu
    dochodzenia skosu do ściany była woda z roztopów. Prawdopodobnie przez źle
    obsadzony Velux.
    No to kolejny remont :-)

  • 2. Data: 2010-02-19 22:28:08
    Temat: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziurę gwoździem. Tak siknęło jakby ktoś tam stał i sikał. W miejscu
    > dochodzenia skosu do ściany była woda z roztopów. Prawdopodobnie przez źle

    Nie ma to jak stropodachy i bezzasadnie znienawidzone PRL-owskie kostki :)

  • 3. Data: 2010-02-20 04:16:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak stropodachy i bezzasadnie znienawidzone PRL-owskie kostki :)

    Tak to prawda. Sądzę, że śnieg wlazł pod dachówkii gdzieś tam płynie po
    nieszczelnej papie. Diabli ich wiedzą ile rozdarć papy zostawili. Nie sądzę,
    że naprawiali.

  • 4. Data: 2010-02-20 19:22:20
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-20 05:16, kiki pisze:
    > Tak to prawda. Sądzę, że śnieg wlazł pod dachówkii gdzieś tam płynie po
    > nieszczelnej papie. Diabli ich wiedzą ile rozdarć papy zostawili. Nie sądzę,
    > że naprawiali.

    Kiki...
    polecam Ci ta firmę http://www.wyburzenia.pl

    Wybacz NMSP.

    pozdrowienia

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2010-02-20 20:19:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Kiki...
    > polecam Ci ta firmę http://www.wyburzenia.pl

    Ciekawe kto im robił stronę internetową. Chyba jakiś dzieciack z gimnazjum,
    bo po 30 sekundach oglądania strony odechciało mi sie dalej ja przeglądać.
    Zero profesjonalizmu.

  • 6. Data: 2010-02-20 20:43:28
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-20 21:19, Plumpi pisze:

    > Ciekawe kto im robił stronę internetową. Chyba jakiś dzieciack z
    > gimnazjum, bo po 30 sekundach oglądania strony odechciało mi sie dalej
    > ja przeglądać. Zero profesjonalizmu.

    Tak jasne... dzieciak z gimnazjum...
    Zupełnie się z Tobą nie zgodzę w kwestii ich strony.
    Strona jest profesjonalna a to, że nie standardowa to akurat dobrze.

    pozdr

  • 7. Data: 2010-02-20 20:45:05
    Od: M <M...@w...pl>

    Plumpi pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawe kto im robił stronę internetową. Chyba jakiś dzieciack z
    > gimnazjum, bo po 30 sekundach oglądania strony odechciało mi sie dalej

    Na mój gust to jakiś narcystyczny pseudoartysta

    Nie licząc dokładnie łapią się na jakieś 8 z 10 największych błędów z
    obszaru użyteczności

    http://www.useit.com/alertbox/9605.html

    Niby nie ma to nic wspólnego z tematem grupy - a jednak i jedni, i
    drudzy fachowcy "wiedzą lepiej".

    M.

  • 8. Data: 2010-02-20 21:17:53
    Od: M <M...@w...pl>

    RudeBoy pisze:

    > Tak jasne... dzieciak z gimnazjum...
    > Zupełnie się z Tobą nie zgodzę w kwestii ich strony.
    > Strona jest profesjonalna a to, że nie standardowa to akurat dobrze.

    Strona wieje amatorszczyzną pierwszej wody. Głównym celem projektanta
    było pokazanie, że właśnie nauczył się flasha. A oryginalność - no cóż,
    jak mi fachowiec powiesi oryginalnie sedes na suficie to nie będę go
    nazywał profesjonalistą tylko przegonię na cztery wiatry.

    M.

  • 9. Data: 2010-02-20 21:36:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-20 21:45, M pisze:
    > Na mój gust to jakiś narcystyczny pseudoartysta
    > Nie licząc dokładnie łapią się na jakieś 8 z 10 największych błędów z
    > obszaru użyteczności
    Bo to nie jest strona, tylko multimedialna prezentacja, stworzona przez
    agencję reklamową, przez pomyłkę umieszczona zamiast właściwej treści :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2010-02-20 21:45:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RudeBoy napisal:
    > Tak jasne... dzieciak z gimnazjum...

    Niekoniecznie dzieciak, ale mentalnosc dzieciaka.
    Ot, tak jak swiezy student usiluje ozdobic swoje wypracowanie
    uzywajac wszystkich krojow pisma, jakie tylk znajdzie w systemie.

    > Strona jest profesjonalna a to, że nie standardowa to akurat dobrze.

    Nie jest. Taka strona pasowalaby dla montazysty filmow, studia filmowego,
    ale nie dla firmy wyburzeniowej. Calkowicie zbyteczna animacja, ktora
    tylko zabiera czas i blokuje dostep do informacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek