    From: GreDi <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zakopanie końca kabla
    Date: Mon, 28 May 2018 12:12:18 +0200

    Cześć Wam,

    Kiedyś wykombinowałem sobie że będę miał oświetlenie podwórka i
    elektrycy ładnie wyprowadzili mi kabel w peszlu. Peszel sterczy tak na z
    0.5m i z niego wystaje ze 4m kabla zwiniętego.

    Przeszkadza mi to jak diabli przy koszeniu.

    Plan pierwszy.
    Poderwę darninę tam zbiorę trochę ziemi położę kabel i z powrotem położę
    trawę. Od tak... bez większej filozofii.

    Ale ostatnio jak coś takiego wykopywał mój znajomy to mówi że udało mu
    się szpadlem uszkodzić izolację. Czarna ziemia, czarny kabel, nie było
    widać i jedno !CIAP! i było O! k...a ;-)

    Najlepiej by było jak by to zakopać nie w ziemi tylko w piasku... ale
    nie mam obecnie na stanie.

    A teraz wpadłem... a jak by tak wykopać głębiej i deskę na kabel położyć
    i zasypać razem z deską... jak będę odkopywał, dotrę do deski, poderwę
    ją do góry i powinienem mieć łatwo dostępny kabel.

    A ten koniec ucięty, to trzeba jakoś zabezpieczać?
    --
    GreDi