  • Data: 2012-08-02 11:49:48
    Temat: wyjście z prądem na zewnątrz budynku
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    o ile zrobienie instalacji elektrycznej w środku jest łatwe do zaplanowania,
    to już wyjście z przewodami na zewnątrz nie jest oczywiste. Teraz nie wiem
    (i też za bardzo nie mogę) pociągnąć przewód do bramy wjazdowej, furtki,
    oświetlenia w chodniku itd. Chciałbym teraz tego nie robić a jedynie
    zostawić sobie bezproblemową możliwość wyjścia z prądem na zewnątrz w
    przyszłości w zależności od potrzeb.

    Co mam zrobić? Od rozdzielni pociągnąć przewód 3x1,5mm2 (albo kilka takich
    przewodów) do jakiejś puszki na ścianie zewnętrznej w garażu i/lub
    wiatrołapie? Puszka lepiej aby była wewnątrz domu czy też na zewnątrz?

    Pozdrawiam,
    Marcin