  • 1. Data: 2015-02-05 22:16:06
    Temat: Badanie gruntu w zimie
    Od: "Artur" <b...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie - czy badanie gruntu czy nie jest podmokły wykonuje się w zimie
    ?
    Chcę zweryfikować czy teren na którym będę budował dom nie zawiera jakichś
    niespodzianek.

    pzdr.
    artur

  • 2. Data: 2015-02-06 08:31:38
    Temat: Re: Badanie gruntu w zimie
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-05 o 22:16, Artur pisze:
> [...]
    > zimie ?
    > Chcę zweryfikować czy teren na którym będę budował dom nie zawiera

    Poczekaj do marca będzie widoczny max poziom wód gruntowych na tym terenie.

  • 3. Data: 2015-02-09 18:30:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 08:31, lleeoo pisze:

    > Poczekaj do marca będzie widoczny max poziom wód gruntowych na tym terenie.

    Dla suchego roku, niestety.

  • 4. Data: 2015-02-10 00:17:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:16:10 UTC+1 użytkownik Artur napisał:
> [...]
    > ?
    > Chcę zweryfikować czy teren na którym będę budował dom nie zawiera jakichś

    Lepiej nie kop. Bo co zrobisz jak wykopiesz a tam w gruncie rzeczy.

  • 5. Data: 2015-02-10 00:44:58
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-10 00:17, k...@g...com wrote:

    > Lepiej nie kop. Bo co zrobisz jak wykopiesz a tam w gruncie rzeczy.

    Jak skarb ze złota czy srebra to od razu przetopić :-)