  • 1. Data: 2015-02-05 17:50:41
    Temat: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Wkur..łem się, bo dostałem dzisiaj rachunek za gaz, zima marna
    ale rachunek większy niż dwa lata temu gdy przez 3 tyg mroziło po -16st
    wtedy zapłaciłem 1100zł, teraz dostałem na 1550zł za 2mies, i to nie
    tylko ja taki dostałem, wczoraj gadałem ze znajomą i ona i jej znajomi
    tez dostali rachunki dużo większe niż zwykle o tej porze zimy,
    jaja jakieś, gazowania okrada nas w majestacie prawa, podobnie jak
    energetyka ostatnie przypadki gdzie ludziom zakładają uszkodzone
    liczniki, elektryk że był kumaty to się wybronił, a jak trafiło na
    biedną kobitę to niestety musi płacić, do tego komornicy okradający w
    majestacie prawa, pier..lone państwo bezprawia, czas zrobić jakąś
    rozpier..chę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2015-02-05 18:18:48
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 17:50:56 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    > biedną kobitę to niestety musi płacić, do tego komornicy okradający w
    > majestacie prawa, pier..lone państwo bezprawia, czas zrobić jakąś

    To nie państwo. To ludzie którzy w tym państwie rządzą. Oglądam od czasu do czasu o
    górnikach. Górnicy mówią że poprzedni prezes zarabiał 10 tysięcy. Ten co jest zarabia
    sto tysięcy. Pani premier twierdzi że skarb państwa ma ponad 50% udziałów w spółce.
    Prezes sam nie odejdzie bo straci kilka milionów złotych odszkodowania. W Polsce jest
    dokładnie tak samo jak na Ukrainie. Jest klasa rządząca która zrobi wszystko żeby
    przywłaszczyć część wspólnej kasy. Ty, ja i ten pan co idzie po drugiej stronie ulicy
    płacimy haracz za to że pozwalają nam żyć. I tak jest nieźle bo przed chwilą
    przeczytałem że na Ukrainie dowódcy mogą strzelać do żołnierzy którzy by się chcieli
    wycofać albo zdezerterować.

  • 3. Data: 2015-02-05 18:28:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 18:18, k...@g...com pisze:

    > To nie państwo. To ludzie którzy w tym państwie rządzą.
    I co z tego że ludzie, ale to państwo przes swój aparat przyzwala
    na złodziejskie działania, same monopole których nikt nie kontroluje,
    od wymiaru niesprawiedliwości zaczynając a na spólkach, wodnych,
    gazowych itp kończąc.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2015-02-05 18:48:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:28:12 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    > na złodziejskie działania, same monopole których nikt nie kontroluje,
    > od wymiaru niesprawiedliwości zaczynając a na spólkach, wodnych,

    Ergiemu powiedz - on wciaz wierzy ze to panstwo dziala dobrze, co najwyzej drobne
    bledy i wypaczenia sa :)

    b.

  • 5. Data: 2015-02-05 18:49:27
    Od: k...@g...com

> [...]
    > na złodziejskie działania, same monopole których nikt nie kontroluje,
    > od wymiaru niesprawiedliwości zaczynając a na spólkach, wodnych,

    Wszędzie tak jest. Jest tylko drobna różnica. Tam gdzie okres bogacenia się jednostek
    przypadał dwieście czy pięćset lat temu zwykli ludzie mają trochę lepiej.
    Oligarchowie wtedy tyle przywłaszczyli że ich bogactwo jest praktycznie bezterminowe.
    Rządzący pozwalają nam żyć. Popatrz na Ukrainę. Bez względu na to jaki był powód
    zmian na Ukrainie to rządzący zrobili tam wojnę. Maja taką władzę że mogą legalnie
    pozbawiać życia.

  • 6. Data: 2015-02-05 20:27:23
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 17:50, janusz_k pisze:
> [...]
    > biedną kobitę to niestety musi płacić, do tego komornicy okradający w
    > majestacie prawa, pier..lone państwo bezprawia, czas zrobić jakąś

    Hmmm dziwna sprawa, bo rozmawiałem właśnie z żoną.
    - Zaraz będzie rachunek za gaz, ale taka w sumie łagodna zima, to myślę,
    że może 600-800.

    Przyszedł rachunek. JEB - 1200!

    Dokładnie. Tyle to dostawałem w o wiele większe mrozy w poprzednich latach.

  • 7. Data: 2015-02-05 20:31:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:18:49 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > To nie państwo. To ludzie którzy w tym państwie rządzą. Oglądam od czasu do czasu o
    górnikach. Górnicy mówią że poprzedni prezes zarabiał 10 tysięcy. Ten co jest zarabia
    sto tysięcy.

    No, w 2010 prezes JSW zarabial ~380 tys / rok, potem JSW wlazlo na gielde i
    przestala obowiazywac ustawa kominowa (nie znam szczegolow dlaczego) i
    dzisiaj zarabia ponad 1,1mln pln / rok.

    JSW zaczela ciecia kosztow i chce zaczac od pensji. Wszystkim o 10%. Tyle, ze
    gornik ktory zarabia 5k bedzie zarabial 4,5k. A prezes zamiast 100 tys
    dostanie 90 tys. Ciekawe kto bardziej odczuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-02-05 20:32:38
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    > wtedy zapłaciłem 1100zł, teraz dostałem na 1550zł za 2mies, i to nie
    > tylko ja taki dostałem, wczoraj gadałem ze znajomą i ona i jej znajomi

    A to po tych zmianach co zaczeli juz (?) liczyc wedlug kWh, a nie m3?
    Mi przyszlo podsumowanie i mam nadplate - placilem 880 / 2m-ce za prad
    (na caly dom), teraz bede placil 780 :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-02-05 20:48:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > majestacie prawa, pier..lone państwo bezprawia, czas zrobić jakąś

    zapomniałeś tylko, że państwo nie ma nic do tego.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-02-05 20:54:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 20:48:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > zapomniałeś tylko, że państwo nie ma nic do tego.

    A PGNIG to spolka kontrolowana przez... ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.