  • 61. Data: 2015-02-09 22:33:31
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > A ja zaczalem sie zastanawiac, czy przypadkiem wyzsze od spodziewanych
    > rachunki nie sa wplywem uparcie wiejacego wiatru w tym sezonie.

    Osobiście nie zauważyłem tego wiatru u siebie, wręcz przeciwnie, w tym
    roku wydaje mi się, że jest "spokojniej". Nie zapominam o kilku dniach
    wichur, które nie wydają mi się czymś niezwykłym. A może ktoś prowadzi
    takie badania i masz informacje, że ten rok jest wyjątkowy pod tym
    względem?

    Jan Drawski

  • 62. Data: 2015-02-09 22:55:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-09 o 22:33, Jan Drawski pisze:

> [...]
    > wichur, które nie wydają mi się czymś niezwykłym. A może ktoś prowadzi
    > takie badania i masz informacje, że ten rok jest wyjątkowy pod tym

    Nie mam danych, ale w tym roku w moim regionie wialo dlugo i dosc mocno.
    Temperatura w domu w tym czasie odczuwalnie spada, wiec z pewnoscia
    przeklada sie to na rachunki za gaz. Na termometrze zewnetrznym widzimy
    tylko temperature i uznajemy, ze to jedyne kryterium. Tym czasem wcale
    nie musi tak byc. Wilgotnosc powietrza tez nie jest tu bez znaczenia. I
    mam wrazenie, ze w tym roku sucho raczej nie jest.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2015-02-09 23:03:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 22:55:38 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > nie musi tak byc. Wilgotnosc powietrza tez nie jest tu bez znaczenia. I
    > mam wrazenie, ze w tym roku sucho raczej nie jest.

    To raczej nie to. U mnie tez sporo wieje, a rachunki mam nizsze niz w zeszlych
    latach :) Monitoruje jak wiesz dosc dokladnie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2015-02-09 23:29:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-09 o 23:03, Adam pisze:

    > To raczej nie to. U mnie tez sporo wieje, a rachunki mam nizsze niz w zeszlych
    > latach :) Monitoruje jak wiesz dosc dokladnie!

    Nie upieram sie, ale tak mi przyszlo do glowy. Przy wiatrach czuje
    nizsza temperature i spodziewac sie mozna wyzszych rachunkow. Czy duzo
    wyzszych niz wynika to z temperatury to kwestia oczywiscie dyskusyjna.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2015-02-09 23:31:53
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:03:06 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > To raczej nie to. U mnie tez sporo wieje, a rachunki mam nizsze niz w zeszlych
    > latach :) Monitoruje jak wiesz dosc dokladnie!
> [...]

    Bo nie ma zaazotowanego prądu. Ale nie bój. Zrobią prąd z mniejszą ilością elektronów
    i się wyrówna.

  • 66. Data: 2015-02-09 23:50:25
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Bo nie ma zaazotowanego prądu. Ale nie bój. Zrobią prąd z mniejszą ilością
    elektronów i się wyrówna.

    Już taki robili.
    Komunikaty o "częstotliwości wzorcowej"pamiętasz?
    Teraz jest lepsza lączność.Powiedzo sobie przez skajpa.

  • 67. Data: 2015-02-10 00:04:45
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:50:26 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:

    > Już taki robili.
    > Komunikaty o "częstotliwości wzorcowej"pamiętasz?
    > Teraz jest lepsza lączność.Powiedzo sobie przez skajpa.

    Coś wykombinują. Nie może tak być że się im w pysk śmiejesz włączając pompę zamiast
    kupić gaz albo co jest najbardziej patriotyczne grzać grzałkami.

  • 68. Data: 2015-02-10 11:25:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Jan Drawski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >W każdym razie na pewno chodzi o dobro Polskiego Obywatela.

    Zgadza się, szlag mnie trafia, ze nie można nosa za drzwi wystawić jak jest
    troszkę chłodniej, bo od razu do pieców leci cokolwiek co na chwile
    podniesie temperaturę.