  • 11. Data: 2015-02-05 20:57:13
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 20:54:19 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > A PGNIG to spolka kontrolowana przez... ? :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Kontrolowana przez ludzi.

  • 12. Data: 2015-02-05 21:06:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > A PGNIG to spolka kontrolowana przez... ? :)

    PGNiG nie jest jedynym dostawcą gazu do odbiorców indywidualnych
    http://enerad.pl/rynek-energii/rynek-gazu/sprzedawcy
    -gazu/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-02-05 21:12:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 20:57:13 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Kontrolowana przez ludzi.

    Wybranych przez?... Rząd :-)
    Ja wiem, ze wszystko sprowadza sie do tego ze to ludzie wybrali taki rzad i
    sami sobie sa winni. Jednak odnoszac to do tej konkretnej sytuacji - jak
    najbardziej mozna winic za nia panstwo, bo odpowiadaja za nia zapewne
    prezesi wybrani przez panstwo (rzad).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2015-02-05 21:19:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 20:32, Adam pisze:

    > A to po tych zmianach co zaczeli juz (?) liczyc wedlug kWh, a nie m3?
    Tak już był poprzedni w kwh i m3 ale że był w normie to nic nie mówiłem,
    zresztą to tylko przelicznik nie ma wpływu na zużycie ale teraz widzę że
    nie tylko mnie skoczyło zużycie, wiadać gazownia pompowała azot.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-02-05 21:20:27
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 21:12:34 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > sami sobie sa winni. Jednak odnoszac to do tej konkretnej sytuacji - jak
    > najbardziej mozna winic za nia panstwo, bo odpowiadaja za nia zapewne

    Nie ma znaczenia czy ludzie wybiorą taki czy inny parlament, prezia itp. Mechanizm
    koryta pozostaje.

  • 16. Data: 2015-02-05 21:21:25
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:06, masti pisze:

    > PGNiG nie jest jedynym dostawcą gazu do odbiorców indywidualnych
    > http://enerad.pl/rynek-energii/rynek-gazu/sprzedawcy
    -gazu/

    Wiesz dobrze że to fikcja.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2015-02-05 21:25:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 18:48, Budyń pisze:

    > Ergiemu powiedz - on wciaz wierzy ze to panstwo dziala dobrze, co

    najwyzej drobne bledy i wypaczenia sa :)
    Ergi to mnie grzeje :)

    Idą wybory, 10 maja wybierzemy władcę żyrandola, czas gajowego wykopa bo
    te ciepłe kluchy nic nie zrobiły dla ludzi przez te 5 lat.
    Zaraz ktoś mi zarzuci że prezio niewiele może, nie zgadzam się ale jak
    już tak ma być to niech będzie przynajmniej ładny, będę głosował na
    blondynkę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2015-02-05 21:28:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    -gazu/

    > Wiesz dobrze że to fikcja.

    naprawdę? Państwo wyznacza ci ceny paliwa na każdej stacji? A przecież
    pochodzi ono z Orlenu

  • 19. Data: 2015-02-05 21:32:02
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 21:25:07 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > Zaraz ktoś mi zarzuci że prezio niewiele może, nie zgadzam się ale jak
    > już tak ma być to niech będzie przynajmniej ładny, będę głosował na

    Nie bój, dla swoich ludzi ciepłe kluchy na pewno dużo zrobiły. Szkoda że Kononowicz
    nie startuje. raz na niego głosowałem mógłbym i drugi raz. I żeby nie było niczego.
    Blondi ma fatalne nogi, jak jakaś anorektyczka.

  • 20. Data: 2015-02-05 21:33:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:28, masti pisze:

    > naprawdę? Państwo wyznacza ci ceny paliwa na każdej stacji? A przecież
    > pochodzi ono z Orlenu

    Mówimy o cenie gazu w rurze a nie na cpn-ie, on nie ma nic wspólnego z
    gazem ziemnym.

    --
    Pozdr

    Janusz_K