  • 1. Data: 2018-02-06 17:19:11
    Temat: Nieźle słońcem siekło dzisiaj ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    U Was też tak grzało? Chyba wiosna idzie, bo niby mróz miał być
    ale jakiś taki niemrawy jest...

    L.

  • 2. Data: 2018-02-06 17:23:50
    Temat: Re: Nieźle słońcem siekło dzisiaj ;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 17:19:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > U Was też tak grzało? Chyba wiosna idzie, bo niby mróz miał być
    > ale jakiś taki niemrawy jest...

    W nocy -10stC ale w dzień rzeczywiście świeciło że aż opalało :)
    Ale temp. podniosła się gdzieś tylko do zera. Teraz znowu na małym
    minusie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-02-06 19:20:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 17:19:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > U Was też tak grzało? Chyba wiosna idzie, bo niby mróz miał być
    > ale jakiś taki niemrawy jest...

    W ubiegłym tygodniu wylazły u mnie na wierzch tulipany, narcyze i przebiśniegi
    W niedzieę śnieg je przysypał, kika stoni mrozu nonstop od niedzieli jest i tak ma
    być jeszcze kilka dni
    Podejrzewam że szlag trafi te roslinki co za szybko wylazły

  • 4. Data: 2018-02-06 20:29:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Feb 2018 08:19:11 -0800 (PST), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > U Was też tak grzało? Chyba wiosna idzie, bo niby mróz mia
    > ł być
    > ale jakiś taki niemrawy jest...

    No właśnie dziś rano coś mi murarz marudził, że mu ręce grabieją przy
    -7...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-02-06 20:31:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 20:29:45 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > No właśnie dziś rano coś mi murarz marudził, że mu ręce grabieją przy
    > -7...

    Pewnie chciał w ten zawoalowany sposób wysępić flaszkę :]

    L.

  • 6. Data: 2018-02-06 20:48:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 20:29:45 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > No właśnie dziś rano coś mi murarz marudził, że mu ręce grabieją przy
    > -7...

    Kiki przeczyta i doradzi zburzyć coś wymurował w mrozie

  • 7. Data: 2018-02-06 22:21:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Feb 2018 11:48:36 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Kiki przeczyta i doradzi zburzyć coś wymurował w mrozie

    Dlaczego? Plastyfikatory są do -10, woda do zaprawy podgrzana
    (ognisko pod beczką)...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-02-06 23:06:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 22:21:26 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Dlaczego? Plastyfikatory są do -10, woda do zaprawy podgrzana
    > (ognisko pod beczką)...

    Ile masz tej wody w zaprawie? :) A pare ton pustaków zmrożone ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.