  • 1. Data: 2009-05-14 19:26:35
    Temat: Ogrodzenie
    Od: <w...@n...pl>

    Witam, mam zamiar zrobić ogrodzenie frontowe na długości około 20m.
    Zastanawiam się nad firmą Wiśniowski. Co o niej sądzicie?? Ile może
    kosztować robocizna ( podmórówka, słupki z klinkieru)??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-15 06:57:22
    Temat: Re: Ogrodzenie
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    w...@n...pl pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się nad firmą Wiśniowski. Co o niej sądzicie?? Ile może
    > kosztować robocizna ( podmórówka, słupki z klinkieru)??

    Beton na podmurówkę B15 - przynajmniej ja taki lałem
    Klinkier, zależy jaki od 3zł do 8zł - kupowałem hurtem za 2,60 sztuka
    Pręty na zbrojenie 12 - 4 sztuki na słupek wystarczą
    zaprawa - ja kupiłem gotową Kreistela, mniej roboty i szybciej idzie
    robocizna - wołają różnie, płaciłem 2zł od cegły. Poszukaj dobrego
    fachowca, nie każdy murarz umie kłaść klinkier

  • 3. Data: 2009-05-15 07:17:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Znajdż jakiś lokalnych wykonawców. wyjdzie Cię taniej- a zrobia dokładnie
    tak jak zechcesz. Biorąc Wisniewskiego przepłacasz za logo "Wiśniewski" nic
    nie zyskując w zamian

    > Beton na podmurówkę B15 - przynajmniej ja taki lałem

    20metrów podmórówki to kilka godzin pracy dla dwóch osób + betoniarka więc
    nie wiem czy jest sens brać beton z betoniarni- ale to juz jak kto woli

    > Klinkier, zależy jaki od 3zł do 8zł - kupowałem hurtem za 2,60 sztuka

    Teraz mozna ładny klinkier kupic juz za około 2zł
    "Czapki" z klinkieru sa strasznie drogie jednak

    > Pręty na zbrojenie 12 - 4 sztuki na słupek wystarczą

    4pręty 8mm spokojnie wystarczą. Chybaze ta słupki maja jako zapora
    przeciwczołgowa słuzyc;))

    > zaprawa - ja kupiłem gotową Kreistela, mniej roboty i szybciej idzie
    > robocizna - wołają różnie, płaciłem 2zł od cegły. Poszukaj dobrego
    > fachowca, nie każdy murarz umie kłaść klinkier

    U nas liczą 70-150zł za wymurowanie słupka.

    Krzysiek