  • 1. Data: 2009-05-14 19:42:53
    Temat: podbitka drewniana
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Witam wszystkich ponownie.
    I znowu pytania dotyczące podbitki.
    Po pierwszwe:
    Jak mocowac podbitke do krokwi? Gwoździe czy wkręty? Wkręty tylko we
    wpust czy równiez na wierzchu deski a może tylko na wierzchu ale dwa
    na szerokść deski?
    Po drugie:
    Czy mozna polakierować deski pomalowane drewnochronem? Jezeli tak to
    czym? Chcę uzyskać połysk.

    pzdr
    QbaB

  • 2. Data: 2009-05-14 19:58:17
    Temat: Re: podbitka drewniana
    Od: "Paszek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
[...]

    witam wlasnie jestem na etapie , malowalem najpierw impregnatem a potem
    lazura,
    po wyschnieciu szlifowalem i kolejna warstwa ,po drogiej warstwie jest fajny
    pol polysk
    a mocuje na wkretach po jednym ,podbitka 9 cm szer. tyle ze robie pod katem
    prostym
    i nie mocyje do krokwi tylko do lat ,jedna lata do muru a droga do deski
    czolowej
    pozdr....

  • 3. Data: 2009-05-14 22:01:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "QbaB" <Q...@g...com> wrote:

    > Czy mozna polakierować deski pomalowane drewnochronem? Jezeli tak to
    > czym? Chcę uzyskać połysk.

    Ja malowałem podkładowo drewnochronem, na to sadolin (żółty, nie zielony).
    Wyszedł piękny połysk.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2009-05-20 13:12:18
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 15 Maj, 00:01, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Ja malowałem podkładowo drewnochronem, na to sadolin (żółty, nie zielony).
    > Wyszedł piękny połysk.

    Juz i tak po ptokach.
    Nie zdążyłem nawet wszystkiego pomalować 3 warstwami drewnochonu a juz
    montują.
    Może przy okazji jakiegos remontu za 20 lat sie uda :)
    pzdr
    QbaB