  • 1. Data: 2009-05-14 13:35:33
    Temat: gdzie mozna znalezc rurke plastikowa?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    szukam, szukam i znalezc nie moge

    a potrzebuje (koniecznie wysylkowo, chyba ze na slasku)
    rurke plastikowa o przekroju kwadratu o boku 10 mm
    (grubosc scianki 1 - 2 mm) przezroczysta, ale
    zabarwiona na czerwono w metrowych (lub wiekszych)
    kawalkach i rozsadnej cenie

    jezeli kogos interesuje po co ;) to tlumacze
    ktos wymyslil sobie kiedys ze umiesci takie cos
    (z 12 zaroweczkami 4v w srodku) w wyfrezowanym rowku w
    drewnianych schodach

    wiem ze od biedy mozna to zastapic jakims wezem
    swietlnym czy listwa ledow, jednak to tylko jako
    absolutna ostatecznosc

  • 2. Data: 2009-05-14 19:25:16
    Temat: Re: gdzie mozna znalezc rurke plastikowa?
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>