  • 101. Data: 2019-05-26 23:33:50
    Temat: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 22:56, test pisze:

    > Użytkownik "KIKI"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tak myślałem, ze albo mniej niz 15 albo wiecej niz 80

    > Nie. To tylko Twoje wyobrazenia.

    > Mujborze, Ty to widzisz i nie grzmisz?

    Serio nie masz do napisania kompletnie nic?
    Uważasz się za zabawnego? Jesteś wyłącznie arogancki.

    --
    MN

  • 102. Data: 2019-05-27 00:13:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W antenie zeby cos emitowala potrzebny jest prad przemienny. Prad zmienny i
    przemienny to nie to samo.

  • 103. Data: 2019-05-27 01:15:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.05.2019 00:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > W antenie zeby cos emitowala potrzebny jest prad przemienny. Prad zmienny i
    przemienny to nie to samo.

    Czepiasz się słówek :-)
    Prąd stały wytwarza pole magnetyczne dookoła przewodu, a narastający
    prąd powoduje powstanie pola magnetycznego zmieniającego natężenie.
    Wszystko co jest w zasięgu takiego pola i ma luźne elektrony zaczyna
    odczuwać działanie tego pola. Nagle pole zanika, a energia w metalowych
    przedmiotach pozostaje w postaci pola magnetycznego wokół nich, które
    się w nich wytworzyło poprzez oddziaływanie pola pioruna, które się
    zapada razem z końcem wyładowania.

  • 104. Data: 2019-05-27 03:10:46
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    https://portal.abczdrowie.pl/porazenie-pradem-stalym

  • 105. Data: 2019-05-27 03:27:41
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.05.2019 00:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > W antenie zeby cos emitowala potrzebny jest prad przemienny. Prad zmienny i
    przemienny to nie to samo.

    W sumie to nie jest potrzebny. Wystarczy, że cząstka elementarna
    przyspieszy.

  • 106. Data: 2019-05-27 07:03:59
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-05-26 o 22:52, test pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    ..

    pl...

    > W Twoim poscie.

    Tak myślałem. To naucz się jeszcze czytać ze zrozumieniem, to może coś z
    tego jeszcze wyjdzie, bo na razie to masz pomieszanie z poplątaniem. A
    skąd Ci przyszły te prądy oczkowe? Pomyśl zanim coś napiszesz i nie
    wmawiaj mi czego nie napisałem.

    Pozdrawiam

    DD

  • 107. Data: 2019-05-27 10:57:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 May 2019 23:09:50 +0200, "SpiskowyMocny"
    <T...@p...o2.pl> wrote:
    > przyczepić do tego że piorunochrony są ze stali a nie miedzi, ze
    > rezystancja
    > rośnie z temperaturą, że piorun nie trwa 1ms, tylko przynajmniej
    > 2-3 sekundy
    > i tak dalej, więc pomyliłeś się o przynajmniej pięć zer.

    Weź się za jakaś pożyteczną robotę zamiast brnąć na siłę w swoich
    głupotach, będzie to z pożytkiem dla wszystkich.
    Ch

    --
    Marek

  • 108. Data: 2019-05-27 11:15:12
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:09, SpiskowyMocny pisze:

    > rośnie z temperaturą, że piorun nie trwa 1ms, tylko przynajmniej 2-3
    > sekundy

    Standardowy kształt udaru do badana odporności na przepięcia od
    wyładowań to 1,2/50us. 1,2 us to czas narastania a 50us czas opadania.
    Do wyliczenia trzeba dy dodać te 50 us, ale 2-3s to cie poniosło.

    --
    Gregorius

  • 109. Data: 2019-05-27 17:11:09
    Od: <test>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    W dniu 2019-05-26 o 22:52, test pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    pl...

    >Tak myślałem.

    I slusznie.

  • 110. Data: 2019-05-27 17:12:05
    Od: <test>

    a.pl...

    W dniu 2019-05-26 o 22:56, test pisze:

    > Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Serio

    Serio uważasz się za lokalnego ciecia?