  • Data: 2015-11-06 20:41:59
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 19:30:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Za zanieczyszczenie nie są odpowiedzialne piece w nowych domach. One spalają paliwo
    bez syfienia. Setki tysięcy pieców kaflowych jakiś kóz itp robi syf. Najwięcej
    syfienie przeszkadza bogatym. A najwięcej syfia biedni. Wychodzi ze bogaci muszą
    kupić biednym nie syfiace ogrzewania które w eksploatacji nie będą droższe niż
    palenie węglem. Proste jak budowa cepa.

    Mnie się wydaje, że nie podział na bogatych i biednych, a na umiących bądź chcących
    prawidłowo spalać w swoim kotle i tych, co mają gdzieś chęć i naukę do prawidłowej
    obsługi swojego kotła.

    Z mojego otoczenia (bo nie mam żadnych statystyk ogólnopolskich) - wszyscy którzy
    używają ekologicznego źródła - pompy ciepła- są zadłużeni makabrycznie, ja ich nie
    zaliczam do bogatych.
    Natomiast ci faktycznie bogaci (nie mieszkają w kurnikach 100m2, a w hacjendach po
    >200m2) to różnie im leci z komina :)

    pzdr
    Bogdan