  • Data: 2015-11-12 14:25:15
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 12 Nov 2015 13:34:17 +0100, Uzytkownik

    > To Ty przestań kłamać i przypisywać mi wypowiedzi,
    > których nigdy nie napisałem.

    Widać to palenie węglem ci nadwyraz szkodzi. Cytuję CIEBIE:

    > Nie pisałem, że gaz jest tak samo szkodliwy jak węgiel, ale pisałem
    > "Spalaniu gazu także towarzyszy wydzielanie się szkodliwych substancji".

    Jak widać znowu kłamiesz. Napisałeś o ilości PORÓWNYWALNEJ, co jest
    *KŁAMSTWEM*. Wskazują na to wprost wyniki, które WYRŻNĄŁEŚ w pień.

    I tyle w temacie. Resztę przez grzeczność pominę, nie zamierzam się tutaj
    zniżać do poziomu takich jak ty.

    --
    Pozdor
    Myjk