  • Data: 2020-01-05 17:59:59
    Temat: Re: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > U nas to sortowanie to jakiś absurd się zrobił
    > Są miasta gdzie na 7 frakcji sortować trzeba
    > U nas teraz chyba 6 radni przegłosowali
    > Ekoidioci "doradzają" i wyszło jak wyszło/
    > Wg mnie wystarczyły by 3 frakcje:
    > -to co się przetworzy(plastyk, szkło, papier itp
    > -bio(z tym akurat problemu nie mam bo w kompost wszystko przerabiam)
    > =reszta(nieprzetwarzalne, nieodwracanie zabrudzone itp

    U nas niby osobno plastik i makulatura a kubły opisane są zeby wrzucac
    razem. Pewnie troche trzeba to dostosowac do tego jakie linie sa w
    sortowni.
    Niemniej tak po prawdzie to najwiecej jest smieci dwóch rodzajów w domu:
    - plastik plus metal plus papier
    - inne
    Reszta to jakis margines.

    > A teraz przez ekoidiotów doszło do takich absurdów ze do zielonych
    > worków ze szkłem niby potłuczonego szkła nie wolno wrzucać(a worki
    > pracownicy rzucaja do śmieciarki)

    ? TEgo nei wiem. o co chodzi? Przeciez jak wrzucasz całe butelki do
    pojemnika to i tak sie czesto zbija.

    > Pomijam już totalny idiotyzm o
    > którym gdzieś ktoś wyżej pisał żeby te przetwarzalne wypłukać wodą
    > przed wrzuceniem do wora. To dopiero ekopomysł;)

    Ano, głupota.
    Gdzie tak kaza?

    > A głównym absurdem
    > jest to ze musimy sortować i jeszcze płacić za to żeby od nas
    > odebrali surowce które można przetworzyć i na nich zarobić

    Nie wiem ile mozna na tym zarobic i jak wyglada taki biznes ale
    transport, obsługa tez za darmo nie sa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.