  • Data: 2020-01-08 01:53:04
    Temat: Re: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2020 o 14:25, Marek pisze:
    > SpiskowyMocny o śmieciach nie napiszesz o co chodzi z tą segregacją? Na
    > prawdę w 21 wieku nie można zrobić tego na poziomie sortowni skoro płaci
    > się za oddanie śmieci (zamiast dostawać kasę za oddanie surowców)?

    [ciach]
    Ja chciałem tylko dodać, że w Bricomanie, na dziale śrubek, ciągle
    dopytuję się o papierowe torby, które niby miały być. Mijają godziny i
    tygodnie i jedyne torby [papierowe] jakie zobaczyłem to były .. torebki
    z odzysku, które skrzętnie zachomikował pracownik - widać dużo ludzi się
    o te papierowe dopomina.
    Jedna foliowa - 60 groszy. I po co? - jak mam w niej "56" gram kołków
    plastikowych, bez worka nie można. Papierowy darmowy i w dodatku mało
    szkodliwy.

    I w ogóle wkurza mnie ten świat pakujący cukierka w trzy folijki i razem
    w jeszcze jedną torebkę, naklejka na kazdym babanie, jabłku, itd. Ale
    na to jakoś [mądrych] ustaw nie mogą wymyślić.

    Czy w TV nie można wyprodukować i puścić filmu-reklamy o tym jak palić w
    piecu od góry aby każdy "wieśniak" zobaczył o co chodzi? Nie , można
    wydawać miliony na pieprzenie "Smog ,. nie pal śmieci, .." Co 20-40
    minut powtarzają, [OT] normalnie jak reklamy MM i różne Medexpert "INTEL
    KOR 17! SUPER CENA.." - flaki mi się wywracają od ich strasznych reklam.