  • Data: 2009-09-03 14:10:29
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba mówisz o informacji z ewidencji gruntów, a nie o wypisie.

    wypis z ewidencji(rejestru) gruntów, podajesz podstawę prawną jako
    chęc zakupu działki, w każdym bądz razie w wypowiedzi chodziło o zdobycie
    danych właściciela działki, które każdy bez problemu może zdobyć

    tak to wygląda mniej więcej

    http://www.dartdg.com.pl/repository/images/oferty/ze
    lazna_wypis.jpg

    _1.jpg

    usługa nieopodatkowana

    Pełne dane właściciela często wraz z numerem telefonu za jedne 3zł
    otrzymasz
    podając nr działki

    a jak wcześniej kolega napisał nr działki znajdziesz w necie :)
    nie wiem czy było 3 lata temu, jak było to szkoda, ze nie wiedziałem