  • Data: 2021-05-31 18:57:09
    Temat: Re: Budowanie - 4 u janusz
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-31 o 13:26, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    vel runt dziura w dupie napisał to cię podpierdoli. Jeśli twoja firma i zatrudniasz
    pracowników to będzie do nich słał listy. Do US podpierdoli. Zadarłes z wariatem. Ale
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

    > Jesteś sygnalisto pizdziaku vel runt dziura w dupie przykładem na to że lobotomia
    szkodzi i dlatego jej sobie nie zrobię.

    to lecz się na nogi kanalio! W O N !!!

    --
    Runt