  • 1. Data: 2021-05-29 07:25:08
    Temat: Re: Biorę to na klatę! - 4 u nadir
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-28 o 13:13, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 28 maja 2021 o 08:01:00 UTC+2 Runt napisał(a):

    /.../

    > Buda zajęta pizdziak vel runt dziura w dupie przez twojego ojca. Nie stawiaj mu
    miski z żarciem dalej niż łańcuch sięga.

    W O N !!!

    --
    Runt

  • 2. Data: 2021-05-29 17:44:57
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2021-05-29 07:25, Runt wrote:

    > /.../

    > W O N !!!

    Hehe... żyłka ci pęknie przygłupie.
    Hint -> kontrola emocji.

  • 3. Data: 2021-05-30 12:41:51
    Temat: Re: Biorę to na klatę! - 4 u nadir & pcimol
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-29 o 17:44, przygłup Pcimol pisze:

    > Hehe... żyłka ci pęknie przygłupie.
    a tys co za jeden? z zimowego snu cie wybudzili? ;-))
    nie napinaj się bo zenus cię przeleci ;-)))
    > Hint -> kontrola emocji.
    idz ze swoim problemem do tej kanalii zenusia, jesteście idealną
    marcowo-kwietniową parą. zajarzyłeś? ;-))))

    --
    Runt

  • 4. Data: 2021-05-30 15:26:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-30 o 12:41, Runt pisze:

    > idz ze swoim problemem do tej kanalii zenusia, jesteście idealną
    > marcowo-kwietniową parą. zajarzyłeś? ;-))))
    Facet kurva nudny jesteś, nie zauważyłeś że gadasz sam ze sobą?

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-05-31 07:21:31
    Temat: Re: Budowanie - 4 u janusz
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-30 o 15:26, bluzgacz Janusz z Przedsiebiorstwo Ajc 2 S.c.
    w Bielsko-Białej pisze:

    > Facet kurva

    zabrakło argumentów więc bluzgasz? wstydź się!

    > nudny jesteś, nie zauważyłeś że gadasz sam ze sobą?

    a ty z kim "gadasz" w czasie "pracy"? ;-)))

    Jesteś następnym wielbicielem "talentu" zenusia?
    Podoba ci się, że wyzywa swoich "przeciwników"? Pewnie jesteś taki sam.

    Bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

  • 6. Data: 2021-05-31 08:36:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 07:21, Runt pisze:

    > zabrakło argumentów więc bluzgasz? wstydź się!
    Napisał ten co sam bluzga, wypiedalaj stąd.

    > a ty z kim "gadasz" w czasie "pracy"? ;-)))
    >
    > Jesteś następnym wielbicielem "talentu" zenusia?
    > Podoba ci się, że wyzywa swoich "przeciwników"? Pewnie jesteś taki sam.
    >
    > Bawcie się dobrze girles.

    Chyba cie pojebało.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2021-05-31 11:28:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 08:36:54 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Napisał ten co sam bluzga, wypiedalaj stąd.

    > Chyba cie pojebało.
    >
    > --
    > Janusz
    To już sobie dobrze zrobiłeś. Jeśli pracujesz w tej firmie co sygnalista pizdziak vel
    runt dziura w dupie napisał to cię podpierdoli. Jeśli twoja firma i zatrudniasz
    pracowników to będzie do nich słał listy. Do US podpierdoli. Zadarłes z wariatem. Ale
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

  • 8. Data: 2021-05-31 13:01:33
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-31 o 08:36, Janusz pisze:

    > Napisał ten co sam bluzga,
    gdzie mi do twego przyjaciela zenusia ;-)))
    >wypiedalaj stąd.
    bo co? kim ty tu jestes? wez się za robotę! Za ci płacą? ;-)
    > Chyba cie pojebało.

    wyslij zenusiowi kwiatki. najlepiej biale róze. może odwzajemni twoje
    starania.

    --
    Runt

  • 9. Data: 2021-05-31 13:01:38
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-31 o 11:28, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    pracowników to będzie do nich słał listy. Do US podpierdoli. Zadarłes z wariatem. Ale
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

    no i co "janusz". podlizywales się zenusiowi i dał ci po łbie. król może
    być tylko jeden! zenus! ;-))
    --

    zenusiu, PROJEKCJA!

    wyslij januszowi czekoladki a potem donieś na niego! jako stary ormowiec
    masz kapowanie we krwi. tak jak twoj "tate" to u was rodzinne. ;-))))

    zenusiu, kiedy w końcu zrobisz sobie lobotomię? ;p)

    no i lecz się na nogi bo na głowę to za późno.
    no i nie kop ojca po jajach kiedy nogę do szczania podnosi.
    nie zerwij tylko spręzyną którą cie gospodarz do budy przywiązał ;-)))

    podoba ci sie "januszu" ten tekst? to sa wlasnie kopie wyzwisk zenusia
    pod moim adresem. przyczepil się do mnie jak g...no do kajaka na
    pl.soc.polityka i leczy swoj kompleks małego członka. ale to twój
    problem, skoro uwielbiasz taka nadeta kanalie jak zenus...
    have nice day.

    --
    Runt

  • 10. Data: 2021-05-31 13:24:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 13:01:40 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Podpierdoliłeś już sygnalisto pizdziaku vel runt dziura w dupie Janusza czy dopiero
    zastanawiasz się jak?