  • 1. Data: 2021-05-27 10:46:03
    Temat: Spawanie TIG zwykłą spawarką
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Za niecałe 6 stówek można dokupić zestaw do spawania TIG przy użyciu
    zwykłej spawarki inwerterowej. Podobno jest to trochę namiastka, ale do
    stali zwykłej i nierdzewnej ma się nadawać. Próbował ktoś z Was takiego
    spawania?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-05-27 13:04:29
    Temat: Re: Spawanie TIG zwykłą spawarką
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-27 o 10:46, Jacek pisze:
> [...]
    > zwykłej spawarki inwerterowej. Podobno jest to trochę namiastka, ale do
    > stali zwykłej i nierdzewnej ma się nadawać. Próbował ktoś z Was takiego
    Tig-iem sie dobrze spawa, podobnie do zwykłego spawania palnikiem
    acetylenowo-tlenowym. Ale czy przystawka będzie tak funkcjonalna jak
    spawarka MMA+tig to Ci tego nie powiem. Poza tym nie wiem czy już w tej
    cenie nie kupisz małej spawarki MMA+tig, tym bardziej że do tig-u nie
    trzeba dużych prądów, a przewód tig też swoje kosztuje.

    --
    Janusz