  • 1. Data: 2021-05-23 07:35:03
    Temat: Re: Podatek - 4 u nadir
    Od: Runt <r...@s...prv>

    atek-zaplacimy-wiecej-za-laptopy-i-telewizory,nId,52
    44248

    > Nie wiem co pizdziak vel runt dziur w dupie napisales. Po ilości tekstu ocenom że
    dzisiaj tu i w innych miejscach poświęciłeś mi z pol godziny swojego chujowego
    życia. Dla mnie to dobre zadośćuczynienie za twoje bezgraniczne chamstwo. Nigdy tych
    godzin co mi poświęcasz nie odrobisz. Rocznie to że 150 godzin. Wniosek. Jesteś
    debilem.

    wszyscy u ciebie nadir, zdrowi? ;-))))

    no to się pośmiejmy:

    https://pl.misc.budowanie.narkive.com/Et2KIucx/zenek