  • 11. Data: 2021-05-31 13:26:44
    Temat: Re: Budowanie - 4 u janusz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 13:01:40 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    vel runt dziura w dupie napisał to cię podpierdoli. Jeśli twoja firma i zatrudniasz
    pracowników to będzie do nich słał listy. Do US podpierdoli. Zadarłes z wariatem. Ale
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

> [...]
    > no i nie kop ojca po jajach kiedy nogę do szczania podnosi.
    > nie zerwij tylko spręzyną którą cie gospodarz do budy przywiązał ;-)))
    >
    > podoba ci sie "januszu" ten tekst? to sa wlasnie kopie wyzwisk zenusia
    > pod moim adresem. przyczepil się do mnie jak g...no do kajaka na
    > pl.soc.polityka i leczy swoj kompleks małego członka. ale to twój
    > problem, skoro uwielbiasz taka nadeta kanalie jak zenus...
    > have nice day.
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Jesteś sygnalisto pizdziaku vel runt dziura w dupie przykładem na to że lobotomia
    szkodzi i dlatego jej sobie nie zrobię.

  • 12. Data: 2021-05-31 15:02:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > wyslij zenusiowi kwiatki. najlepiej biale róze. może odwzajemni twoje
    > starania.

    Spadaj na drzewo debilu, nic nie wnosisz do grupy tylko ferment siejesz
    i ją rozpierdalasz. Przez takich padalców jak Ty nie będzie się nadawała
    do czytania.
    WON!!!

  • 13. Data: 2021-05-31 16:54:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 15:02:27 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Spadaj na drzewo debilu, nic nie wnosisz do grupy tylko ferment siejesz
    > i ją rozpierdalasz. Przez takich padalców jak Ty nie będzie się nadawała
    > do czytania.
    > WON!!!
    Indianie złapali białego. Przywiązali do pala i przed nim tańczą. Nagle przywiązany
    słyszy cichy głos z tyłu " przesuń ręce niżej. W pal jest wbity nóż to przetniesz
    sznur. Jak przetniesz to wyciągnij nóż z pala i wbij go w serce temu z największym
    pióropuszem". Gość się uwolnił, wbił nóż w serce i słyszy głos" teraz to masz już
    totalnie przejebane". Dlaczego to napisałem. Bo jesteś w sytuacji tego gościa z
    kawału. Zadałeś z niewłaściwym bydlęciem, miało być człowiekiem ale to nie człowiek.
    I zamiast się poddać i prosić o litość to jeszcze go obrażasz. A ten gnój już wyczaił
    skąd jesteś i cię będzie szantażował.

  • 14. Data: 2021-05-31 17:34:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    I zamiast się poddać i prosić o litość to jeszcze go obrażasz. A ten gnój już wyczaił

    W dupie go mam i tam też mi może skoczyć.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2021-05-31 18:57:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-31 o 13:24, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

    > Podpierdoliłeś już sygnalisto pizdziaku vel runt dziura w dupie Janusza czy dopiero

    WON kanalio!

    --
    Runt

  • 16. Data: 2021-05-31 18:57:09
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-31 o 13:26, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    ze zadarłeś na własne życzenie to mi cię nie szkoda.

    > Jesteś sygnalisto pizdziaku vel runt dziura w dupie przykładem na to że lobotomia

    to lecz się na nogi kanalio! W O N !!!

    --
    Runt

  • 17. Data: 2021-07-12 09:45:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 17:34, Janusz pisze:

    > W dupie go mam i tam też mi może skoczyć.

    Figle Ci w głowie? :)

    Swoją drogą Ty jesteś naprawdę ślepy, skoro nie dostrzegasz kto tak
    naprawdę rozwala grupy dyskusyjne.

    Zenek to psychopata, który jak się do kogoś doczepi to nie wie kiedy
    przestać i w swoim chamstwie i przypierdalaniu się do ludzi nie ma umiaru.

    Runt dużo pisał na polityce, a ten psychol zenuś zaczął go tam ustawiać
    i wyzywać. Łazi za nim po wszystkich forach i po wszystkich wątkach,
    wypisuje teksty o "dziurze w dupie", za każdym razem go obrażając.
    Problem nie jest Runt, ale psychopata zenuś. To on wszczyna awantury, to
    on rozpierdala każdą dyskusję, obrażając ludzi. Taka postawa jak Twoja
    tylko go rozochoca i powoduje, że zenuś czuje się bezkarny i wydaje mu
    się, że ma przyjaciół i wiele osób za sobą. Masę ludzi gnębi i obraża.

    Póki co w jego obronie stanąłeś tylko Ty i Kris, któremu się wydaje, że
    zenuś ma wiedzę techniczną. Tak naprawdę zenuś ma tylko gadanę, ale
    popełnia masę błędów i posiada wiele braków z podstaw. Ma trochę wiedzy
    z zakresu chemii, ale tu się kończy jego wiedza i prawie każda zenusiowa
    porada techniczna czy to z zakresu elektryki, mechaniki, budownictwa czy
    też z zakresu prawnego itp. jest błędna i bardzo często narażająca na
    duże straty finansowe, prawne, zdrowotne, a nawet utratę życia. Przy tym
    zenuś jest tak bezmyślny, że wkracza w zakres kompetencji innych osób z
    tej grupy, pisze farmazony i próbuje te osoby ustawiać. Każde
    sprostowanie jego błędów kończy się agresją zenusia, prześladowaniami, a
    co najgorsze zenuś zmyśla historie i swoje kłamstwa przypisuje tym
    ludziom. W ten sposób zaczął prześladować mnie, Runta, Budzika oraz
    wiele innych osób.

    Daleko nie trzeba szukać jego szkodliwych porad: "metody Siemiona..." w
    wątku "Najm okazjonalny" czy wycinanie bloczków ze styropianu jako tzw.
    szalunek tracony w wątku "Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai
    kierownika budowy".

    W czytniku mam ustawione tak, że wątki w których udziela się zenuś mam
    zaznaczone w określonym kolorze. Patrząc na grupy dyskusyjne naprawdę
    trudno jest znaleźć inny kolor niż zenusiowy. Udziela się w prawie
    każdej dyskusji i je zaśmieca swoimi szkodliwymi poradami. Uważa się za
    specjalistę od wszystkiego. Nie ma tematu, na którym by się nie znał i w
    którym ktokolwiek mógłby być od niego lepszy. Co najciekawsze jebie
    ludzi wykształconych w danym temacie po studiach z dyplomami i
    uprawnieniami. Uważa się od nich lepszy, a ich samych wyzywa od debili.

    Trzeba go zacząć całkowicie lekceważyć i nie odpisywać na jego posty lub
    zacząć jebać, zarzucając spamem, aby go zamęczyć. On potrafi nie spać
    całymi nocami, aby tylko poodpisywać ludziom i ich wkurwiać. Na
    szczęście za głupi jest aby napisać sobie prosty skrypt sterujący
    czytnikiem grup dyskusyjnych, który automatyzuje rozsyłanie postów.

    Sorry, że rozsyłam ten spam pod adresem zenusia, ale widzę, że tylko to
    jedynie na niego działa, bo głupi zenuś siedzi i odpisuje elaboraty,
    których ja i tak nie czytam. Jednym kliknięciem mu odpowiadam na
    kilkadziesiąt postów jednocześnie, co zajmuje mi kilka sekund. Jak
    zenusia w ten sposób umęczę to przez jakiś czas mam z nim spokój. Jak
    mam spokój z zenusiem to też mam spokój z jego przydupasami.

    Dopóki zenuś będzie czuł, że choć jedna osoba staje w jego obronie, tak
    długo będzie zaśmiecał grupy dyskusyjne i tak długo będzie obrażał ludzi.

    Przemyśl to sobie, bo błędnie doszukujesz się przyczyny problemu.

  • 18. Data: 2021-07-13 06:38:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-12 o 09:45, Uzytkownik pisze:

    > Dopóki zenuś będzie czuł, że choć jedna osoba staje w jego obronie, tak
    > długo będzie zaśmiecał grupy dyskusyjne i tak długo będzie obrażał ludzi.
    >
    > Przemyśl to sobie, bo błędnie doszukujesz się przyczyny problemu.

    zenus ma swoich adoratorów, krisa, janusza, itp skarlałych charakterów
    którzy potrzebują takiego jak zenus "idola". typowe pieniactwo
    nieudaczników życiowych. w realu podwijają ogony i przemykają opłotkami.

    --
    Runt