  • Data: 2010-01-31 23:00:13
    Temat: Re: Czajnik przeplywowy ?
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości: hirtr9$mjg$...@i...gazeta.pl,
    AA <...@...pl> napisał(a):
    > Witam
    >
    > Moj stary sprawdzony czajnik Tefal wyzional ducha po 7 latach. Zaczal
    > cieknac, proba ratowania wykazala, ze to juz koniec - plastiki
    > rozluznily sie, uszczelki sparcialy, naprawa bezsensowna.
    >
    > Pomyslalem, ze moze teraz czas na czajnik przeplywowy ?
    > Wygodny, grzeje tyle wody ile potrzebne.

    Pozytałam o Ywoich doświadczeniach i zapragnęłam ewentualnine zostać
    posiadaczką tegoż cuda. Ale przeszukanie allegro i kilku innych miejsc nie
    przyniosło rezultatu. Masz może jakiegoś linka do tego cuda?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Miłość prawdziwa zaczyna się wówczas,
    gdy niczego w zamian nie oczekujesz