  • 1. Data: 2022-03-23 19:03:43
    Temat: Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
    Od: Zbigniew Marcinkowski <z...@g...com>

  • 2. Data: 2022-03-26 12:07:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-23 o 19:03, Zbigniew Marcinkowski pisze:
> [...]

    Łopata miesiąca na pewno, ale czy roku?

  • 3. Data: 2022-04-19 18:37:02
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 23.03.2022 o 20:03, Zbigniew Marcinkowski napisał:

> [...]

    Pani już nie potrzebuje instrukcji, Zbigniewie Marcinkowski, bo po
    prawie siedemnastu latach od tego wpisu, zdecydowała się sprzedać tę
    sprawną i bezawaryjną pralkę Zerowatt, otrzymaną z dobrodziejstwem
    inwentarza przy kupnie mieszkania.

    https://www.olx.pl/oferty/q-Pralka-Zerowatt-o-g%C5%8
    2%C4%99boko%C5%9Bci-33-cm---sprawna%2C-bezawaryjna/?
    redirectCount=1

    --
    Collie

  • 4. Data: 2022-05-03 01:34:38
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Collie <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    > inwentarza przy kupnie mieszkania.
    >
    > https://www.olx.pl/oferty/q-Pralka-Zerowatt-o-g%C5%8
    2%C4%99boko%C5%9Bci-33-cm---sprawna%2C-bezawaryjna/?

    W zasadzie warto byłoby spytać ogłoszeniodawcy, czy pralka jest z
    instrukcją. Może sprzedaje, bo nie znalazła instrukcji...

    --
    W poczekalni u psychiatry wariaci wyzywają się wzajemnie:
    - Świr, świr.