  • Data: 2010-07-30 11:53:58
    Temat: Re: Dofinansowanie kolektorow slonecznych
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4c52ba6e$1@news.home.net.pl...
    > W gospodarce centralnie sterowanej, takiej jak nasza, liczy się koszt jaki
    > za kolektor musi zapłacić gospodarka, czyli społeczeństwo. Przy
    > refinansowaniu kredytów zamiast urządzeń, koszty całkowite rosną o koszty
    > kredytu, obsługi bankowej, nowych urzędników "specjalistów".
    > Nie mowie tu o pieniądzach dla producentów tylko o tym na co idą nasze
    > podatki.
    > Utrzymujemy nierentowne kopalnie, by węgiel był tańszy i dofinansowujemy
    > kredyty do kolektorów by opłacało się mniej zużywać węgla... Zabieramy
> [...]

    Może i masz racje.
    Ale ja w sumie mam w du..e rozdzielanie centralne, myślenie globalne itp.
    Dla mnie sie liczy ile ja fizycznie za dany towar płace. A czy on
    dofinansowany z UE czy z kasy sąsiada zza płotu mam to w nosie
    Jakbym miał tak na to patrzeć to chleba bym z czystym sumieniem nie mógł
    kupić bo rolnicy sa dofinansowywani(czytaj komuś zabrano aby im dać)