  • Data: 2009-09-16 23:48:56
    Temat: Re: Ech zmywarka
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:09:35 +0200, Jan Kusmierski napisał(a):

    > Z tego co widziałem na obrazkach i
    > oglądałem w sklepie, to mam wrażenie, jakby sztućce trzeba było układać
    > idealnie jeden przy drugim w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach, a
    > to już jest raczej niewygodne i szufladę dyskfalifikuje.

    Mam zmywarkę z taką szufladą i własnie ona jest powodem mojego
    zadowolenia: układanie nie jest zbyt pracochłonne, a za to po umyciu jednym
    ruchem wyjmuje się sztućce danego rodzaju i ma się je gotowe do schowania
    do szuflady, bez konieczności segregacji. Kiedyś miałam zmywarkę z
    koszykami - przy wyjmowaniu sztućców ciągle kłułam sobie dłonie o wystające
    ostre widelce, kiedy pracowicie wybierałam sztućce z koszyka według
    rodzaju.
    --

    Ikselka.