    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika cd pytań :)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 21 Feb 2020 16:59:46 GMT

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Kabel 5x4 czyli pewnie ze 250 zeta.

    u, to praktycznie pomijalny koszt.

    > Montuje się na ścianach ale na płasko. Mini daszku w tym nie widzę.
    > Chyba że chcesz to na trójkątach mocować.

    Co do płaskiego montazu to odpada, obok jest drugi dom i sporo by
    zasłaniał.
    Poza tym z tego co czytałem i co pisaliscie nie byłoby to optymalne. Duzo
    lepiej panele pod katem 15??? stopni do słonca.

    Natomiast co do stelarzy w formie trójkątów - dokładnie cos takiego
    przyszło mi do głowy.

    > Nawet są już wspólnoty energetyczne w ustawie ale to więcej ludzi
    > musi być. Z sąsiadką jedynie na gębę w takim przypadku. Ale ona nie
    > ma przyłącza???

    To tylko taki pomysł ze jak juz robic instalacje to moze coś wiekszego.
    Własciwie bardziej ciekawośc niz realny pomysł.
    Sasiadka oczywiście ma przyłącze ale moze chciałaby kupowac ode mnie
    zamiast od energetyki :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."