  • 1. Data: 2020-01-07 17:57:15
    Temat: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: o...@g...com

    Co myślicie o pompach ciepła? warto tym sobie głowę zaprzątać? Mam rocznie 2000 kwh
    nadwyżki z fotowolt. dobrze byłoby to skonsumować . ogrzewanie grzejnikowe ,więc nie
    wiem czy pompa da radę. jeszcze nie rozejrzałem się w kosztach. myślę, że może mnie
    to zniechęcić

  • 2. Data: 2020-01-07 21:28:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.01.2020 17:57, o...@g...com wrote:
> [...]
    wiem czy pompa da radę. jeszcze nie rozejrzałem się w kosztach. myślę, że może mnie

    Znajomemu pompa powietrzna bierze teraz 20kWh na dobę. Tak mówił. Domek
    mały.

  • 3. Data: 2020-01-07 21:54:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 21:29:12 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    mnie to zniechęcić

    > Znajomemu pompa powietrzna bierze teraz 20kWh na dobę. Tak mówił. Domek

    u mnie ostatni tydzień (w tym nowym domu) idzie na c.o. i cwu jakies 40kwh dziennie
    czystego prądu, grzeję tylko w II taryfie.
    2 osoby mieszkają.
    Przy PC-PW byłoby mniej o COP ale w drogiej taryfie.

    b.

  • 4. Data: 2020-01-07 22:37:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 21:54, Budyń pisze:
> [...]
    >
    > u mnie ostatni tydzień (w tym nowym domu) idzie na c.o. i cwu jakies 40kwh dziennie
    czystego prądu, grzeję tylko w II taryfie.
    Mnie podobnie idzie w gazie, taki klimat :)
    --
    Janusz

  • 5. Data: 2020-01-08 04:14:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.01.2020 21:54, Budyń wrote:

    > u mnie ostatni tydzień (w tym nowym domu) idzie na c.o. i cwu jakies 40kwh dziennie
    czystego prądu, grzeję tylko w II taryfie.
    > 2 osoby mieszkają.
    > Przy PC-PW byłoby mniej o COP ale w drogiej taryfie.

    24 PLN dziennie? 600-700 pln na miesiąc? Ale jest ciepło.
    Czekaj ty samym prądem grzejesz bez pompy ciepła?

  • 6. Data: 2020-01-08 07:20:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 8 stycznia 2020 04:15:02 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    dziennie czystego prądu, grzeję tylko w II taryfie.

    > 24 PLN dziennie? 600-700 pln na miesiąc? Ale jest ciepło.
    > Czekaj ty samym prądem grzejesz bez pompy ciepła?

    ja grzeje prądem w II drugiej taryfie, a wspomagam sie solarami. W miesiącach
    zimowych solary prawie nie dzialają wiec duza cześć to prąd.
    No ale nie wychodzi 600-700zł/mc. Ostatnie 30dni kosztowało mnie 286zł.
    Na 1 kwietnia mniej wiecej bedę miał pełny rok użytkowania to zdam raport ile
    kosztowało. Do dzisiaj prąd dla kotłowni wynosi 851zł.

    b.