  • 1. Data: 2020-01-06 19:27:56
    Temat: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Czy znacie firmę ELEKTRONIX i jej produkty? Ceny są o połowę niższe za
    10kW niz Froniusy.

    http://elektronix.pl/inwpv10.htm

    Mam pytanie ale poważne

    1. Czy ktoś ma taki osobiście, a nie ze słyszenia?
    2. Czy są awaryjne to znaczy czy przestają działać i wymagają naprawy?
    3. Czy można gdzieś zobaczyć zdjęcia od środka?
    4. I tak dalej .....

  • 2. Data: 2020-01-06 19:40:12
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 19:28:00 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > 1. Czy ktoś ma taki osobiście, a nie ze słyszenia?

    Miałem, oddałem.

    > 2. Czy są awaryjne to znaczy czy przestają działać i wymagają naprawy?

    Działał kilka godzin i padł, po naprawie też za wiele nie podziałał.

    > 3. Czy można gdzieś zobaczyć zdjęcia od środka?

    Nie wiem, ale zaglądałem do środka. Wygląda jak prototyp.

    > 4. I tak dalej .....

    Odpuść sobie, szkoda zachodu.

    L.

  • 3. Data: 2020-01-06 19:44:45
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.01.2020 19:40, Lisciasty wrote:

> [...]
    >
    > Działał kilka godzin i padł, po naprawie też za wiele nie podziałał.

    > Nie wiem, ale zaglądałem do środka. Wygląda jak prototyp.

    Aż tak źle ?????????????????????????????
    To skoro mają tyle różnych produktów i wersji i stale nowe to znaczy, że
    wszystkie są do dupy?

    Napisałeś bardzo lakonicznie. Czy możesz opisać dokładnie, który miałeś
    i tak dalej?
    Nic nie pisałeś, że miałeś taki falownik?

  • 4. Data: 2020-01-06 19:50:43
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    > Miałem, oddałem.

    Ooooo wpisałem w google +liściasty +elektronix i wyszły tematy na
    elektrodzie :-)
    Co tam się stało? weź wyjaśnij, bo jakieś posty zmieniłeś tam widzę. Jak
    był do dupy to czemu odpuszczasz?
    Weź zrób streszczenie o co chodziło...

  • 5. Data: 2020-01-06 20:12:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 19:51:35 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    > elektrodzie :-)
    > Co tam się stało? weź wyjaśnij, bo jakieś posty zmieniłeś tam widzę. Jak

    Tak, właśnie na elektrodzie. Zmieniłem bo mi kolesie jęczeli na priva,
    myślałem że się nieco ogarną ale potem z innymi użytkownikami też
    toczyli boje. Jak sobie poszukasz to znajdziesz. Nie chce mi się tego
    od nowa zaczynać, generalnie w obecnym stanie to się nie nadaje do niczego.

    L.

  • 6. Data: 2020-01-06 20:13:09
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.01.2020 19:40, Lisciasty wrote:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3632453.html

    Widzę więcej wątków, w których piszesz na elektrodzie. Widzisz jak to
    głupio mieć ten sam nick wszędzie? :-)

    Masz jakieś filmy? Dowody złego działania? Co dokładnie było nie tak?
    Ale napisz konkretnie co się stało? Może sam coś zepsułeś przy podłączaniu?

    Falownik za 4000 PLN za 10kW to super sprawa. Nie musi mieć żadnych
    wodotrysków, byle robił co do niego należy.

  • 7. Data: 2020-01-06 20:19:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.01.2020 20:12, Lisciasty wrote:

> [...]
    > toczyli boje. Jak sobie poszukasz to znajdziesz. Nie chce mi się tego
    > od nowa zaczynać, generalnie w obecnym stanie to się nie nadaje do niczego.

    Słuchaj nie możesz tak pisać. Jednak firma istnieje i sprzedaje i tylko
    Ty się tam plujesz. Napisz co to był za model i opisz usterkę i czemu
    nie chcieli ci naprawić na gwarancji.

    Masz jakieś filmy?
    Pobieżnie przeleciałem film z 2016 jak stary model tego falownika
    1-fazowy piszczał i się resetował. Miał jakieś przypały. Ale ten co to
    nakręcił to techniczny dyletant i nie wiadomo czy dostał zepsutą sztukę,
    bo już później innych falowników z 3 zakupionych nie pokazywał.

  • 8. Data: 2020-01-06 20:21:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 20:13:56 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Widzę więcej wątków, w których piszesz na elektrodzie. Widzisz jak to
    > głupio mieć ten sam nick wszędzie? :-)

    Jak się ktoś wstydzi tego co pisze to może i głupio.

    > Masz jakieś filmy? Dowody złego działania? Co dokładnie było nie tak?
    > Ale napisz konkretnie co się stało? Może sam coś zepsułeś przy podłączaniu?

    Nie chce mi się i nie mam czasu.

    > Falownik za 4000 PLN za 10kW to super sprawa. Nie musi mieć żadnych
    > wodotrysków, byle robił co do niego należy.

    Kupuj. Tylko potem nie płacz, że nie ostrzegałem.

    L.

  • 9. Data: 2020-01-06 20:24:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 20:19:20 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Słuchaj nie możesz tak pisać.

    A kto mi zabroni?

    > Jednak firma istnieje i sprzedaje i tylko
    > Ty się tam plujesz.

    Nie ja tylko kilka(naście) osób na samej elektrodzie. Tyle że w różnych
    wątkach. Jak Ci się nie chce szukać to nie mój problem.

    L.

  • 10. Data: 2020-01-06 20:24:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.01.2020 20:12, Lisciasty wrote:

    Hmmm czytam, że ten falownik zakłóca ale nikt nie wykonał żadnych
    pomiarów ani nie nakręcił filmu.

    Pamiętasz jak pytałem o to czy koś ma oscyloskop z FFT i mógłby zrobić
    pomiar FFT w prądzie? Nawet nawijając samemu cewkę na przewodzie z
    jakimś opornikiem, żeby mieć przebiegi prądu.

    Jeżeli to prawda, że generują strome zbocza i wyjdą prążki w widmie to
    by była dyskwalifikacja.

    Już mam praktykę w usuwaniu zakłóceń z falowników od silników
    indukcyjnych i mam czym to pomierzyć.