  • Data: 2020-09-18 13:58:09
    Temat: Re: Grzeje się pompa c.o.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/09/2020 13:44, Mateusz Viste wrote:
    > No to teraz pytanie - do czego do pudełko?

    Nie wiem. Nie ma tego jak wyjąć i obejrzeć. Być moze to jakiś regulator
    prądkosci obrotowej, ale może nie działał i chinole go softwareowo nie
    używają jako regulator tylko jako wyłacznik. Lub też, ten efekt
    obcinania to właśnie próba oszczędzania pompy, tylko wyszło jak zwykle.

    > tyle, że chińczyk nie do końca przemyślał temat i ustrojstwo dobija
    > pompę jeszcze bardziej. Możliwe to? Czy jednak co innego autor miał na
    > myśli?

    Pomysł może był dobrym, ale wykonanie chińskie. Przypuszczalnie
    "pudełko" jest popsute, ale przeszło przez kontrolę jakości bo Li Wang
    widzi że się kręci, to musi być dobre.

    Tak czy inaczej czasami trzeba zasiać ziarno niepewności w głowie to
    człowiek założył błedne że chinol robi tak jak mówi i rysuje że robi.