  • Data: 2022-08-16 10:10:00
    Temat: Re: Gwint CALOWY - jak mierzyć?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jacek napisał:

    > Ryzykowna teza. Ja bym "pół cala" zostawił w spokoju po tym, jak Nasi
    > Umiłowani Przywódcy wprowadzili do "zmiany" przymiotnik "dobra".

    Umiłowani działają ledwie od kilku lat, tymczasem wzmiankowane tradycje
    stolarskie niechybnie sięgać muszą również XIX wieku. Czy na te rury
    grubościenne z zaprzeszłego wieku są jakieś kwity? Równie dobrze można
    się spodzewać tego, że hydraulicy obmyślili sobie rurę na dobry cal, aby
    po odjęciu tego, co zajmie rdza i inne osady, zostało akurat tyle, ile
    w nazwie.

    Jarek

    --
    -- Jasiu jako mój uczeń kształcisz się u mnie na nauce. Co to jest, mój chłopczę?
    -- To jest rura, panie majster.