  • Data: 2017-01-09 14:12:57
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-09 o 07:54, Budyń pisze:

> [...]
    wilgotnej zimnej wietrznej pogody i takiej słonecznej lekko mroźnej bezwietrznej...

    > różnica powinna być spora - byc moze jest tak ze przez pierwsze pare dni mrozu
    korzysta sie z akumulacji budynku - a potem mróz mija :)

    Tez moze byc, acz o jednoznaczna diagnoze trudno. Wilgotnosc, wiatr,
    zachmurzenie maja niemale znaczenie. Zwykle kiedy jest najmrozniej to
    swieci slonce i odwrotnie. U mnie miedzy najciezsza zima a najlzejsza
    roznica w kosztach ogrzewania to bodaj 500 zyli.

    Pozdro.. TK