  • Data: 2011-04-08 08:42:43
    Temat: Re: Jakie materialy do kosy spalinowej
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2011 09:33, d...@t...pl pisze:

    > Tu jakby mniej konkretnie.

    One wszystkie są mniej-więcej takie same a i sam sprzęt nie jest na tyle
    obciążony i wyrafinowany, żeby potrzebował czegoś więcej, niż określono
    w instrukcji obsługi.

    > Ok, to w miare oczywiste, ze trzeba robic przerwy. W tym pytaniu
    > chodzilo np. o to czy w czasie docierania silnika przekraczanie
    > okreslonej predkosci obrotowej moze sie zle dla silnika skonczyc, albo

    W kosach spalinowych masz blokadę na określonym "roboczym" ustawieniu
    przepustnicy. Nie doczytałeś w instrukcji?

    > po jakim czasie mozna stwierdzic ze silnik jest juz dotarty, etc.

    Przeczytaj instrukcję.

    > O ile wogole wystepuje takie pojecie jak docieranie silnika - na
    > niektorych forach niektorzy wspominali kiedys o docieraniu, ale ile w
    > tym prawdy?

    Jeśli jakieś szczególne zabiegi są wymagane w początkowym okresie
    użytkowania, to w instrukcji byłoby o tym napisane.

    > O tak - ze niedziurawy musi byc to fakt. To nie ulega watpliwosci.
    > Dobrze tez zeby mozna bylo go w miare szczelnie zamknac.

    Dobrze kombinujesz.

    > A na powaznie - tu raczej chodzilo o to czy nadal jest zakaz tankowania
    > paliwa do plastikowych pojemnikow na stacjach benzynowych.

    <sarkazm>
    Tak. Oraz zakaz podjeżdżania pod dystrybutor z włączonym silnikiem.
    Ostatnie 20m musisz samochód przepychać ręcznie.
    </sarkazm>

    > Bylem u ruskich na targu, ale mowia ze chwilowo jest problem z takim
    > paliwem :) Mam przyjsc i pytac w przyszlym miesiacu, moze beda mieli :)

    > Tak tak zgadza sie - napisali. Tu byly tylko watpliwosci co do tego czy
    > sama bezolowiowa czy tez bezolowiowa z jakimis dodatkami - tak jak sie

    A co napisali w instrukcji obsługi? Przeczytaj ją! Jest tam coś o
    jakichś dodatkach?

    > dolewa jakiegos specyfiku do starszych silnikow samochodowych, od kiedy
    > zlikwidowali uniwersalna.

    Uniwersalna miała dodatek mający na celu ochronę tandetnych gniazd
    zaworowych przed wypalaniem.