  • Data: 2011-04-08 08:54:25
    Temat: Re: Jakie materialy do kosy spalinowej
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 10:42, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > <sarkazm>
    > Tak. Oraz zakaz podje d ania pod dystrybutor z w czonym silnikiem.
    > Ostatnie 20m musisz samoch d przepycha r cznie.
    > </sarkazm>

    pytanie nie jest zupelnie bez sensu, na niektorych stacjach nie
    pozwalaja lac do byle czego(np. butelek z tworzywa sztucznego...), ale
    do kanistra z atestem mozna, a zeby mial atest zadaje sie musi
    przewodzic prad (nie moze elektryzowac sie - jakas domieszka wegla/
    grafitu?) i nie moze go rozpuszczac paliwo ;)

    WS

    PS. ja mieszam benzyne do kosy z olejem motocyklowym do dwutaktow
    Castrol Power 1 Racing 2T