  • Data: 2015-08-29 10:00:33
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 23:52, Maniek4 pisze:

    > Ja po prostu tankuje przed wiazdem na autostrade. Tym bardziej robil
    > bym to na stacji Orlen majac taka karte i wiedzac, ze nie ma takiej na
    > autostradzie. Bo skoro nie ma Orlenu to i tak nie zatankujesz
    > niezaleznie od ceny.
    >
    > Pozdro.. TK

    Po fakcie to każdy jest mądry. Ja też. Tylko jaki związek mają tego typu
    porady z problemem, który opisałem?
    Powtórzę jeszcze raz. Problem polega na tym, że stacji
    benzynowych/paliwowych przy autostradach jest mało, a części z tych,
    które funkcjonowały wcześniej mają obecnie utrudniony dostęp, bo ktoś
    postawił bramki opłat przed tymi stacjami, a nie za stacjami.